Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 887 ggr
Therese
2015-04-16 18:39

Vad har du med dig?

Vad har du med dig till en utställning? Förutom katt, burskynke och mat/vattenskål?

Annons:
LaSadie
2015-04-16 20:21
#1

Mig själv :D

FruFilur
2015-04-16 22:26
#2

🤪Halva hemmet, känns det som ibland!!!
Nu senast slog jag nytt rekord, eftersom jag hade slarvat lite med tidsplaneringen hade jag symaskin med mig till hotellet och knattrade på febrilt på fredagskvällen med att få burskynket färdigt! 😞

Trimsaker såklart; borstar, kammar, torrschampo, våtservetter, antistatspray, texturiser, grooming aid, tops, pappersnäsdukar, bomullspadds, klosax.
Bra&ha-saker : avbitartång, vanlig plattång, pincett, tygklämmor, nummerlappshållare, pennor, en sudukotidning, lilla rusta-pallen, ombytesskor/sandaler, dricka, nåt godis… Visitkort, presentationstavlor för katterna… Puh… Lite leksaker om det är bebiskatterna jag har med  (gubbkastraterna couldn't care less över plingande vippor)

Annars så beror det ju lite på, är det en utställning som jag åker fram och tillbaka till, eller ska jag bo på hotell.

Bor jag på hotell så har jag med mig extra lakan att lägga över fåtöljen, liten sopborste&skyffel, en matta att ställa pottan på, potta (här kan det bero på lite på vilken/hur många katter jag har med mig om de får nöja sig med utställningslådan eller om jag släper med en större)

Man behöver onekligen en sherpa när man är på utställning!

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Therese
2015-04-16 23:42
#3

Haha shit! Jag var på min första och hittills enda utställning i december. Hade med uppfödaren, vilket var VÄLDIGT bra! Utställning är förvirrande. Massa mat hade jag med som vi inte åt av knappt :D Jag hade köpt massa frukt och grejer (van vid att stå på mässa och då hade vi alltid sådant) Vi hade med en ulliga filt som golv, never again!! Statiska katter javisst. Min katt tyckte att det var bra att ligga i toalådan, hade toalätt i, han var full av pellets.. Vad ska man ha?!?? :D Vi hade mest med kam och borstar tror jag, fick låna antistatspray, tack o lov! Nästa utställning är i maj, gissa hur nervös jag är… Måste hitta ett bra sätt att hänga upp skynket på, hade något snöre sist som på något sätt blev för långt.. Det hängde lite väl mycket.. Jag har mycket att lära!

Upp till toppen
Annons: