Annons:
Etikett06-mat-leksaker
Läst 2716 ggr
Tove.Engdahl
5/28/14, 11:32 AM

KattGodis

Hej jag tänkte köpa lite katt godis men jag vet inte ungerfär vad dom gillar . vilken smak ? Vilket märke ? gillar era katter ?❤️

Annons:
JontaK
5/28/14, 11:36 AM
#1

Jag brukar köpa kycklingfilé som jag torkar i ugnen. Det är väldigt uppskattad av både katter och hund. Blir billigt, är enkelt att göra själv och innehåller inte massa tillsatser.

EvaSe
5/28/14, 3:32 PM
#2

Orijen har ett godis som mina gillar. Eller R C Exigent. ZiwiPeak torrisar funkar också.

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Crazy Cat
5/28/14, 6:45 PM
#3

Min lille kille gillar Planet Pet. Är även det väldigt naturligt nästan utan tillsatser.

OberonsMatte
5/29/14, 11:55 AM
#4

I godisväg gillar alla mina katter Whiskas Temptations.

Sajtvärd Katter iFokus

Nenujap
5/30/14, 11:18 AM
#5

Mina gillar planet pet chicken twist. Dogmans anti hårboll-bitar är också mycket populära.

@Mpajunen på Instagram

CaptainMorgan
5/30/14, 7:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min katt tycker om allt sorts godis.. här tog han själv för sig av Orijens katt godis :p

Annons:
Therese
5/19/15, 6:10 PM
#7

Orijens kattgodis älskar den ena, 2 av 3  älskar planet pets torkade anka. Sen har vi fröken kräsen som bara äter dreamies, tyvärr :P

Therese
7/17/15, 1:58 PM
#8

Har hittat ett nytt godis av misstag. Där jag beställer från var den torkade ankan slut så nu blev det torkad kyckling. Det gick hem ;)

SFalkbring
7/17/15, 2:24 PM
#9

Samson äter gärna Planet Pet, fick anka, kyckling och tonfisk i present och alla slinker ner lika lätt! Har någon Softies med, går bra den också :)

När jag t ex har behövt tvätta rumpan på honom (vilket han inte gillar), brukar jag säga att nu har du varit duktig så nu får du en duck strip! Då pinnar han efter mig full fart ner för trappan till köket, så det verkar vara ett ord han lärt sig :D

Therese
7/17/15, 2:26 PM
#10

Vad är Softies förnågot?

Haha vad smart!! :D Kanske skulle försöka lära mina något sånt med.

Lagavulin
7/18/15, 11:10 PM
#11

Cosma!

SFalkbring
7/20/15, 9:39 AM
#12

#10 Softies hittade jag nere på Bo Ohlsson i Tomelilla, har nog inte sett dem någon annanstans. De hade högt kötteinnehåll och var ett erbjudande så jag köpte en påse och den går hem :)

Upp till toppen
Annons: