Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 666 ggr
tallens
2013-09-29 18:03

engagemang

Hej

Behövs lite mer deltagande

på denna sida

på så vis, 

blir sidan så mycket mer.

(Om våra kära katter)

Eller hur ?

Annons:
SolidShinta
2013-09-30 16:17
#1

Håller helt med

DjupbackensJessica
2013-10-01 14:34
#2

Ja, det behövs verkligen! 😂

OberonsMatte
2013-10-01 17:04
#3

Lite lustigt bara att uppmaningen kommer från en person som endast har skrivit ett enda inlägg på hela iFokus hittills…

Sajtvärd Katter iFokus

SE*Hosiboo's
2013-10-01 19:28
#4

Är det någon som har förslag på vad som kan öka intresset och deltagandet på sidan?

SolidShinta
2013-10-02 04:42
#5

Mja, bara att uppmana till att folk skapar trådar är väl ett första steg?
Sen kanske det finns någon (klart att det finns med så många uppfödare) som har intressant information om tex avel, färger, mat m.m som vill dela med sig genom att skriva artiklar eller något?

Sen att bara svara på trådar som skapas. Det behövs ju inte mycket, men det är ofta man ser att en tråd har lästs kanske 80 gånger, men bara har 2 svar osv.

[Brukshäst]
2013-10-03 20:20
#6

Intressant det här med forum.

Personligen är det ett sätt att dela ett gemensamt intresse och att inhämta kunskap och idéer.

Jag har upptäckt att den Norska skogkatten absolut är katten för mig och jag hoppas att många fler, som ännu inte vet om att de älskar skogisar, kommer på vad de går miste om😉

Kram på er o fortsätt skriv.

Annons:
SolidShinta
2013-10-04 07:18
#7

#6

Håller helt med dig! Det är lite därför det känns så tråkigt att forumet känns så "dött".
Vet inte riktigt hur det är på andra raskatts-forum men jag kan tänka mig att det är lite stillsammare än tex katter i fokus då det är dessa forum tilltalar en mindre grupp. Det säger sig självt. Men kanske går det att få lite liv i det här forumet ändå. :)

Bara man ser att andra har svarat i en tråd tror jag att man känner sig manad att skriva någonting själv också så någonting litet bara kan verkligen göra skillnad. :)

Upp till toppen
Annons: