Annons:
Etikett02-kattungeprat
Läst 1327 ggr
Annso_
1/9/13, 10:41 PM

Dåligt uppdaterat ??

Tycker det är så dåligt uppdaterat med kattungar överallt, och det bäst som finns är väl att kolla på söta små hårbollar :)

Ni som vill kan väl lägga ut eran hemsida om ni har små sötisar till salu så det går att hitta lite mer smått o gott att titta på :)

Ofta halkar man in på någon uppfödning där det finns kattungar men då har man gått genom andra uppfördares hemsidor för att komma dit, finns ingen annanstans när man kollar som man kan hitta att det finns kattungar just där..Vilket jag kan tycka är lite tråkigt =/

Annons:
Labolina_73
1/10/13, 8:30 AM
#1

http://www.englaflickorna.com/

Jag har kattungar,, dock ärbåda bokade men du kan ju kika.. :-D

mvh Linda

Annso_
1/10/13, 3:17 PM
#2

Vilka sötnosar :D Det är helt okej att lägga ut fast dom är bokade :) Är lite mer för att det är kul att ha en liten samling på kullar då det som sagt inte alltid är så lätt att hitta alla, och även eventuella köpare kan ju hitta denna tråd genom google :)

EvaSe
1/10/13, 8:29 PM
#3

Skogkattungar i mängd finns på Skogkattslingan

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Annso_
1/10/13, 8:33 PM
#4

Jo jag vet, men har fortfarande hittat massa uppfödare genom andra uppfödares sidor som inte finns med där..

mathiason
1/10/13, 9:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Slashignore
1/11/13, 1:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här finns det bebisar! _*vink vink* ;D
_

Hemsida

Annons:
Änglakatten
1/11/13, 10:15 AM
#7

Om ca 10 dagar kommer det bildbombas här: www.fjarilflickans.se och jag menar verkligen bombas :D
Första kullen, och jag är fotograf så live streaming är riggat för och jag har flyttat hem studion tills bäsarna flyttar. Håll tillgodo!

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se

SE*Hosiboo's
1/11/13, 10:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har kattungar, tänkte jag skulle posta ut lite bilder på dem här i helgen. Men tills jag har hunnit så kan ni kika på min hemsida www.hosiboo.se

Bifogar senaste gruppbilden (8 veckor gamla).

Annso_
1/11/13, 10:51 PM
#9

Fina kattungar ni har :D Så himla söta !

forkeeps
1/12/13, 6:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Har en liten skogisflicka på 4 månader som fortfarande är till salu. SE*For Keeps Tanya Tucker (bruntabby-n 22.)

Läs mer här: www.forkeeps.se och/eller maila info@forkeeps.se för mer info. :)

SE*For Keeps

Upp till toppen
Annons: