Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 892 ggr
EddaM
8/26/12, 10:59 PM

MSK 1/9

Vilka skall dit?

Jag skall dit med en väldigt pälslös Fengari men han är ju anmäld så jag kan lika bra dra med honom. Kattungarna är ju några dagar för unga för att ställas så jag hade ingen katt att byta med så det blir som det blir =) Kommer att gå assistent. Jag kommer även vara där på söndagen och ställa ut vackra Feztiz =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Annons:
LaSadie
8/26/12, 11:23 PM
#1

Jag kommer med Ruso och Custer :)

FruFilur
8/27/12, 9:25 AM
#2

Och jag kommer med en pälslös Jansson Cool

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Katzuki
8/27/12, 11:07 AM
#3

Vi kommer med en Aji, en Krok och en Juni ^^

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

AgnetaB
9/1/12, 9:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

S*Rotälvens Bea fick sitt första cert idag!

EddaM
9/1/12, 9:40 PM
#5

#4: Grattis =)

Fengari hade motstånd idag och den hanen var i bättre pälskondition än honom så han blev tvåa, precis som jag trodde.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

FruFilur
9/3/12, 8:51 AM
#6

#5

Haha, som Jansson då… Förstod åt vilket håll det lutade när Martti tyckte att några av föregående katterna var i bikini, och i mitt tycke var de katterna pälsmonster… Om de var i bikini, så var Jansson att anse som nudist!

Men bedömningen - det jag kunde tyda ut - var ju hygglig ändå, det är ju det man får ta med sig…Glad

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Annons:
AgnetaB
9/3/12, 4:18 PM
#7

#5 Tack. Ja så är det ibland.Svårt att matcha pälsen med utställningarna ibland.

EddaM
9/4/12, 11:38 AM
#8

På söndagen blev min vackra Feztiz dubbel BIS ♥♥♥ Är så otroligt glad och stolt över henne, mitt ♥

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Katzuki
9/4/12, 11:42 AM
#9

#8 Grattis! :D

För oss gick det ganska bra. Krokant blev 2a av 3 fina hanar och Aji fick inte sitt cert för att hon inte har en så vuxen kropp. Det var lite tråkigt men jag gillar stränga domare =)
Juni fick sitt cert och blev Grand International Champion! :D Vi är sååå glada!

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

EddaM
9/4/12, 12:00 PM
#10

#9: Grattis till Grand titeln =) Fengari har 3 cert kvar upp dit men jag får anmäla honom igen när han fått lite mera päls.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

LaSadie
9/4/12, 5:16 PM
#11

Custer fick sitt cert och är nu stoppad i Svea rike. Ruso åkte på däng, förstår mot den som blev ex 1 men sist tycker jag inte att hon förtjänade men det är min egen åsikt Cool

Utställningen var bra, men började trist då personerna vid incheckningen var så OTREVLIGA. Verkligen vaknat på fel sida.

Torplyktans
9/4/12, 9:03 PM
#12

Grattis till er alla! Hade gärna varit med också.

www.torplyktan.se

FruFilur
9/5/12, 9:10 AM
#13

#11 Hur dags kom du till incheckningen? För jag upplevde dem inte alls som otrevliga när vi kom, det gick toksmidigt, däremot hade kanske parkeringstjommen behövt gå på en liten charmkurs…

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Annons:
LaSadie
9/6/12, 12:02 AM
#14

Runt åtta var vi där. Dert började med att jag och P kom kånkande på all vår packning och satte buren på bordet och fick en snorkig kommentar "sätt inte buren på bordet" Här stod vi med alla armar upptagna, folk kom framför och bakom och samtidigt ska vi då ta upp ena katten, se till så att andra katten inte smiter för att vi måååååste ha buren på golvet -_- Sen när första katten knappt var klar så var det "upp med andra katten då" Jag = O_O Samtidigt som jag fick hälarna överkörda för det var för trångt

Upp till toppen
Annons: