Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 709 ggr
Torplyktans
2012-08-02 22:41

Skogkattmästerskap 2012

Har ni anmällt era skogisar till mästerskapet i år? Det lät så trevligt i tidningen så jag tänkte åka för första gången.

www.torplyktan.se

Annons:
AgnetaB
2012-08-02 23:16
#1

Har du läst det nu o var?

Torplyktans
2012-08-03 20:31
#2

Skogkattslingan gör det varje år tro jag, jag är medlem där sen förra året och läste om det i deras tidning förra vinter. Sen dess var jag jätte sugen åka dit. I år är det i Strängnäs och jag har anmält min kattunge. Fick bekräftelsen nyss, så jag kommer åker dit med lilla kissen 25.augusti. Anmällningstiden är redan slut.

Jag var mest nyfiken om det är fler här inne som komme råker dit i år?

www.torplyktan.se

AgnetaB
2012-08-03 21:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har tidningen o har för mig jag läst om det men glömt bort det .Bor ju nästan där så åker o kollar iaf efter snygga hanar bla.

Katzuki
2012-08-03 22:14
#4

Jag kommer komma dit med mamma, Aji, Krokant och Juni =) Jag kommer också ha med min kamera och studio och ta bilder på alla vinnarkatter!

Det kommer bli såå roligt!!

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

dqhh
2012-08-06 23:15
#5

Jag ska åka dit med min hane Alakazam och hans halvsyster Crimson som jag inte ställt sen hon var kattunge så det blir väldigt spännande. Ska bli roligt att titta på massa snygga skogisar :) Vi syns där, Sara, S*Haylow's

FruFilur
2012-08-07 08:24
#6

Jag ska inte dit, men ena katten ska… Cool Han får åka tillsammans med sin uppfödare, då jag själv tyvärr är uppbokad på annat håll…

Synd att behöva missa alla snygga skogisar!

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Annons:
Upp till toppen
Annons: