Annons:
Etikett12-omplaceringar
Läst 2530 ggr
[Ai-chan]
2012-06-22 10:39

3 katter omplaceras/fodervärd sökes

Om jag skulle omplacera/hitta fodervärd åt mina 3 katter. Finns det någon som är intresserad utav dom?? Helst att dom får flytta tillsammans, pojkarna skiljs absolut inte på. Men vill gärna att Tindra får haka på med dom också så att hon blir kvar i gänget. Och till livslångt hem där någon är väldigt ofta hemma och där de kan få en massa uppmärksamhet.

Jag funderar starkt på att flytta till mycket mycket mindre lägenhet ändå, för att spara in pengar till Japan. Jag kan ändå inte ha djuren kvar när jag har flyttat utomlands.

Jag kommer även att plugga en massa nu. Och försöka hitta ev något jobb med. Så jag kommer att få ännu mindre tid hemma. Känns tråkigt om man ska behöva tränga in djuren i en liten lägenhet eller att jag inte kommer att kunna vara hemma så mycket och ge de en massa tid. Katterna är speciella, och de ligger mig även varmt om hjärtat. Krav kommer att vara att ha kontakt under deras hela livstid och att jag kan få göra besök mellan varven. Helst vill jag inte att de hamnar allt för långt bort från Bollnäs.

De ska absolut inte behöva flytta nå flera gånger heller, och man ska veta hur man tar hand om katter - på ett bra sätt. De är extremt mammiga, så jag vet inte hur de kommer att reagera att flytta ifrån mig. Speciellt Tindra som brukar kunna sluta äta när jag är borta under en helg, hon och jag har en speciell kontakt.. Jag vet inte heller hur jag kommer att klara mig utan dom heller.

Alla tre är kastrerade och börjar bli lite med åren. Mera om de kan man se på min hemsida: http://aichan.weebly.com/katt.html

Jag är väldigt noga vart de hamnar!

Ej till hem med barn eller hundar.

De är inne katter men är van att få springa ut och in som de vill på min innätade balkong.

Finns i Bollnäs/Gävleborgslän

Lägger upp ut i fall något lämpligt hem skulle dyka upp.

(texten är kopierad ifrån min FB logg status, så den ser lite konstig ut, men men)

Annons:
[Ai-chan]
2012-06-22 10:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

bild…

[Ai-chan]
2012-07-17 16:07
#2

De söker fortfarande nya hem

[Ai-chan]
2012-07-27 19:03
#3

Söker fortfarande nya hem…

Tråkigt nog så söker alla mina djur nya, djurvänliga, kunniga, kärleksfulla hem med en massa gos, lek, aktivering och ompyssling. Gärna till lugna hem. Det gör verkligen ont att skriva detta. Pga det funkar inte längre i dagsläge pga flytt, penga brist, mm. Jag känner att mina kära små vänner skulle kunna få det bättre i ett annat hem, ett hem som jag har livslång kontakt med. Jag är extremt noga vart de hamnar.

3 katter (2 huskatt pojkar + 1 skogis hona), 1 kanin (blå dvv rex hona), Och ett gäng hamstrar (hybrider), både ungar och äldre (2 vuxna, 5 ungar).

Se mera här: http://djurannonser.ifokus.se/discussions/500c0d3f88f47228450019c1-227-s-katter-kanin-och-hamstrar?discussions-1

Upp till toppen
Annons: