Annons:
Etikett12-omplaceringar
Läst 2799 ggr
[Olärd]
10/29/11, 2:32 PM

AKUT, Skogkatt behöver nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Norska Skogkatten Herman 2½ år hittades i Fredags kväll i sitt hem tillsammans med sin avlidna matte.

Han är nyligen vaccinerad och verkar ha svårt med nya katter och vill nog helst vara ensam, han har vart innekatt hela livet men kan nog säkert trivas bra ute med.

Stamtavla finns men problemet med det är att det ligger inne i lägengeten och min vän som fann kvinnan och tog hand om katten inte vill gå in där igen utan den kommer fram när den avlidnas anhöriga städar ur lägenheten och innan dess måste katten få nytt hem, han går inte ihop med kvinnans egna katter.

Kvinnans anhöriga har begärt 500kr för honom.

Katten finns hos Anitha i Frövi 3 mil norr om Örebro.

076-924 93 50

Annons:
AnnicaB
10/29/11, 2:38 PM
#1

Jag har vidarebefordrat till en som letar omplaceringsskogis!

*** Qui vivrqa verra ***

[Olärd]
10/29/11, 2:41 PM
#2

#1 tack, dessutom tror jag att man kan tussa ihop alla sorts katter med tålamod men han matchar i nuläget bra som ensam lirare.

Sussi89
12/28/11, 6:54 PM
#3

Hur gick det för katten? Hittade den ett hem? :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

carrrrrooooo
1/22/12, 1:41 PM
#4

Synd att man inte bor närmare:/ jag letar oxå efter en skogis som vill bli omplacerad, fast i södermanland.. Jag önskar iaf lycka till till den fina katten! :)

-Tinis-
1/22/12, 6:31 PM
#5

#4 Här hittar du flera vuxna skogisar som letar nya hem: http://skogkattslingan.com/omplaceringar.php

carrrrrooooo
1/23/12, 7:07 AM
#6

Tack så mycket för länken :) jag ska gå in där direkt och kolla :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: