Annons:
Etikett06-mat-leksaker
Läst 1459 ggr
CatchFatch
2011-07-30 19:53

Klösträds förslag till olika katter?

Hejsan jag har funderat på klösträd i flera år och har än så länge bara de där enkla billiga med en koja längst ner och två våningsplan. Men jag vill gärna ha ett större och lite roligare till mina kissar, problemet ligger i att det ska passa flera olika katter och ägare!

Skulle vara trevligt om ni kom med förslag eller bilder på era träd så jag fick mer inspiration.

Jag är 18 år och bor hos både min mamma och min pokvän, min mamma vill inte lägga mycket pengar på saker som " ändå bara kommer gå sönder eller bli oanvända" och " det blir bara skitigt och välter! "så där blir det väll jag som får köpa och MAX 1000kr!  Medan min pojkvän gärna skämmer bort sina katter men det får inte kosta mer än 1000 - 1500kr då han inte har så mycket i lön.

Familj 1 ( mamma ) : två gamla bondkatter ( ca 10år ) där den ena gärna vill ligga högt och lungt/tyst och den andra är mer aktiv men vill även den ha lite lungt men koll på allt. En norsk skogskatts mamma med hennes feta ettåriga son och hennes lilla kattunge på ca 16veckor. Kattungen har MYCKET energi medan sonen och mamma är lite lugnare men pratigare och gärna ligger med uppsikt.

Familj 2 ( pojkvän ) : Två skogskattersblandningar ( från samma kull som "den feta sonen" :P ) den ena är VÄDIGT aktiv och klättrar gärna i nätet på balkongen och springer runt överallt medan den andra även den en liten tjockis som gärna bara ligger och iaktar händelser.
Min pojkvän vill ha ett träd där katterna kan ha många hyllor och liggytor. Gärna högt men även lite brett..

Hoppas ni fatatr något av vad jag menar och kan komma med förslag..

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Annons:
Nina-R
2011-07-30 23:09
#1

http://wpbengal.se/shop.html

Mer klätterträd än så går nog inte att få för pengarna och det finns massor att välja på.

/SE*Barababelle's

AgnetaB
2011-08-01 00:03
#2

Jag har köpt där o kostade bara 940kr inkl frakt o är 182cm högt.Har ställt det i min kattgård o verkar bra tycker jag.har ingen enorm vana av sådana.

Nina-R
2011-08-01 00:22
#3

Jag har också en därifrån och är supernöjd! Priserna är ju bara helt löjligt bra. I zoobutik får du knappt en låda och en klöspinne för 500 spänn….

/SE*Barababelle's

CatchFatch
2011-08-01 14:50
#4

okej, jag har kollat där förut men var osäker på om det var någon lur sida eller ej, men då kanske jag ska kolla där igen :)

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

mathiason
2011-08-01 15:27
#5

Jag har en C13 på denna hemsidan. Beställde en till mig och sen en C9 till mamma. Jätte nöjd med allt från att få hjälp att välja til att få den körd hem till trappen =) Inte så dyrt heller =)

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

AgnetaB
2011-08-01 17:40
#6

Tror min som jag köpte där hette D08

Annons:
Nina-R
2011-08-01 20:19
#7

# 4, det absolut ingen lurerisida, dom är väldigt trevliga!

Billigt, skickas snabbt, levereras gratis hem till dörren. Kan det bli bättre?

/SE*Barababelle's

LaSadie
2011-08-01 21:36
#8

Vi har köpt våra via Ebay.se. Köpte en stort för ungefär 1100 kr inklusiva frakt. På WPBengal så är det T15, vi är jättenöjda :)

ravenkitty
2011-08-03 23:34
#9

Vi har ett Trixie Montilla och det har hållit i drygt ett år nu och vi är nöjda med det Glad. Dock funderar jag på att köpa ett till framåt hösten..

Upp till toppen
Annons: