Annons:
Etikett02-kattungeprat
Läst 3878 ggr
LillyB
2011-05-31 01:53

En till katt! Era planer?

Hej! Glad

Jag har börjat planera inför att köpa en till katt och vill att det ska ske medan min lilla Inez (Tova) är ung, så jag siktar mot i sommar eller mot hösten.
Jag har lämnat intresseanmälan på ett par parningar, men vill se vad mer som planeras!

Är främst ute efter en vit blåögd kattunge, men är också intresserad av svart-vit harlekin. Är inte helt omöjlig då det gäller färg dock, hälsa och mentalitet väger ju tyngst men de två färgerna är jag mycket svag för!
Är också intresserad av både utställning och eventuellt avel om kissan visar sig passa för det, inte annars såklart. Främst sällskapskatt!

Så, vad har ni för planer där ute? Någon som planerar/väntar en kull som skulle kunna passa mig?

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Annons:
Nina-R
2011-05-31 10:27
#1

Kika in på : http://barbabelles.beffo.se så ser du vad som händer hos mig :) Inget löp än så jag håller tummarna att det tagit, borde veta mer säkert om 1 vecka.

/SE*Barababelle's

Sissi
2011-05-31 14:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag får en kull i slutet av veckan mellan dessa två katter, mer info finns på min hemsida: http://www.tamtrions.se/

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
2011-05-31 14:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Men det finns även tre helt underbara kattungar till salu efter min hane Yessie (samma som i inlägg #2) hos S*Svartträsket's och de säljes endast till sällskap.

Mer info finns på: www.svarttraskets.com

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Labolina_73
2011-05-31 16:24
#4

TS.. Mina planer vet du ju om.. ;-)

//L

LillyB
2011-06-01 01:45
#5

#1: Va roligt, mycket fina kissar som båda faller mig i smaken! :) Säg till då ni vet lite säkrare!

#2-3: Jag ska hålla koll på er hemsida vad det blir för något! Spännande! :) ang.#3 så har jag nog allt sett dom och varit intresserad! ;) Men eftersom jag är intresserad av utställning och avel så känns det inte rätt.

#4: Jajjemen, det vet jag! :D Och jag väntar med spänning! :)

----------------------

Ska bli kul att se vad mer som planeras! Sånt här är ju så spännande! :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

LittleL
2011-06-01 08:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har kattungar till salu nu och jag har planer inför sommaren/hösten också. Väntar vita kattungar i två olika kombinationer Flört

Välkommen in på hemsidan och kolla S*Little L's

/Sylvia

Bilden är på CH S*Little L's Humble JW när han var 7 veckor!

Annons:
LillyB
2011-06-02 00:47
#7

#6: Åh, herregud!! Vill du ge mig en hjärtattack kvinna?! {#emotions_dlg.wink}
Med det där knepet väckte du iallafall mitt intresse! Väntas de ev vita kattungarna bli blåögda eller kan man aldrig veta det i förväg? :)
Här har du nämligen en som är alldeles vilsen då det kommer till färggenetik! hehe

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Upp till toppen
Annons: