Annons:
Etikett07-beteendefrågor
Läst 1520 ggr
Labolina_73
5/5/11, 1:00 PM

Tips kring löp?

Hejsan alla..

Nu börjar jag bli smått "irriterad" inte för att det hjälper men…

Hur i hela friden kan man få sina katter att börja löpa? Finns det något knep?

Dom har inte fått p-piller sedan i december och Maja har inte löpt alls sedan dess och Engla endast en gång runt nyår.

Dom håller på så att det kan tanlas vara på gång,, flera ggr men det bryter liksom inte ut…

Archita har ju löpt 3 ggr under perioden men det "smittar" inte av sej heller som det verkar. Archita har ju varit hos sin hane oxå så hon luktar ju fertil hane och inte ens det hjälper.

Jag vet ju att dom är fertila då dom fått kull tidigare.

Det är vår och ljust,, men inget…… bara detta fjölande med piperi och exktra keliga, Maja bär omkring grejjer som hon brukar göra men ingen rumpa upp så nämnvärt och inte detta oväsen som brukar vara..

Just nu känner jag mej som värsta nybörjaren men jag blir galen och måste fråga er om ni vet någonting man kan göra?

Tackpå förhand.
MVH Linda

Annons:
Sissi
5/5/11, 2:47 PM
#1

Du kan nog inte göra så mycket me än att vänta tyvärr. Du ska se att alla löper samtidigt sen. Glad

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Labolina_73
5/5/11, 4:42 PM
#2

Jaaa Sissi det är väl så säkert,, men så himla frustrerande tycker jag….

AgnetaB
5/5/11, 10:18 PM
#3

läste någonstans att man skulle torka golven med klorin men finns det några belägg för det?

EvaSe
5/6/11, 12:08 PM
#4

Testa med vetegroddokja och se till att hon är mycket i ljuset, så hon inte kurar ihop sig och sover i en mörk garderob hela dagarna.

Det är ljuset främst som triggar löp…Cool

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Labolina_73
5/6/11, 12:20 PM
#5

Ljus ja,,, det är hela tiden i ljuset,, ute på balkongen etc….

Har just smetat vetegråddsolja på ena tassen och nu är jag INTE populär. ;-)

Jag fattar fasen inte varför dom inte kommer i löp.. slutade ju med p-piller i december herre gud…. det är länge tycker jag att vänta på löp..

Jäkla katter…

//L

blondifire
5/8/11, 8:04 AM
#6

detta sägs främja löp hos katter Masterpet

värt o prova kanske..

S*Winsnes Wilda

Annons:
Mona22
5/8/11, 7:38 PM
#7

Jadu, vet hur du känner dig. har väntat sedan augusti förra året på ett löpObestämd.

Upp till toppen
Annons: