Annons:
Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 931 ggr
Labolina_73
2011-03-20 23:16

Hane sökes med ljus och lykta NUU,,,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hona löper NUUUUUUUUU.. Jag letar med ljus och lykta efter en hane som passar henne och det bör ske snabbt soim attans…..

Hennes tilltänkta dejt kan inte nu få dom ska få kattungar henne så då vill hon inte ha din en främmande hane givetvis..

Men sååå jäkla typiskt,,han har jag väntat sedan i december.. Jag måste verkligen för hennes skull ta detta löp…

På bilden är inte bara på stranden utan på nudiststranden.. *skratt*

Men annars är hon en mycket vacker hona, lång och högbent,bra profil och sidolinjer, bra haka, ex päls, sock tunn nu men kvaliteten är super,, hon har fina ögon med stoooooooora toffsar. Hon är GSD IV fri givetvis.

NU NU NU NU,,,,,,, imorrn helst.. :-) Kan ses som desperat,, men hm fasen då,,, jag är ju decerat.. :-)

Jag känner för hennes skull att jag måste ta detta löp, hon gick ner sejen del i sitt förra och sedan skulle jag para henne på nästa löp… det kom NU som görst,, sen december,, helt galet,, men så jag måste verkligen ta detta löp. men med en hane som passar henne bra,, pådetypmässigt och i stamtavlan så snälla hjälp mej…

Har någon en bra hane som ni tro ksulle passa,, och ni kan inommr vore det super….

//Linda

Annons:
KarolinaM
2011-03-20 23:41
#1

Stockholm var lite långt bort tyvärr…hihi.

FruFilur
2011-03-21 13:12
#2

Stackars liten tösabit! Så vacker och villig, och ingen pojke att tillgå! Glad

Cool Synd att det inte var för några månader sedan, för då hade jag haft en m y c k e t desperat grabb som gärna hade ställt upp, men nu är han ju chippad och bryr sej föga om fruntimmer…

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Labolina_73
2011-03-21 15:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu har jag funnit en hane till min älskade Archita.. Kyss

En vacker vit hane fick det bli.. Skrattande

//Linda

Sagolika
2011-03-21 16:36
#4

Vad heter han? Glad

VargenCV
2011-03-21 23:51
#5

Vincent? I så fall pappa till min 'stamhona' :)

VargenCV
2011-03-21 23:52
#6

Otroligt fin hona, förresten!

Annons:
Labolina_73
2011-03-22 07:54
#7

#4 Han heter CH S*Nybackas Vincent Glad

#5 Ja det är Vicke..

#6 Tack så jättemycket, hon är underbar.. Kyss

:-)

//L

Upp till toppen
Annons: