Annons:
Etikett14-rasstandard
Läst 4152 ggr
Hyrrokkin
2010-02-16 23:39

Bedömning av kattunge - hjälp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag vet ju vad jag tycker om min lilla Amber (att hon är världens sötaste såklart Flört ), men då den eventuellt blivande köparen blivit utställningsfrälst så funderar hon lite på hur väl Amber lämpar sig för utställning. Jag är intresserad av att höra era objektiva åsikter om Ambers typ. Jag har sagt till henne vad jag tycker, men det är ju lätt för mig som uppfödare att bara se allt det positiva för att jag är så kär i mina små bäbisar Kyss

Så vill ni vara supergulliga och hjälpa mig och den intresserade lite på traven och komma med era mer eller mindre proffsiga bedömningar?! Jag kan ju inte göra henne till något annat än hon är, så både positivt och negativt är välkommet! Glad

Hon är på bilderna 9,5 veckor.

Bilder från uppväxten finns på hemsidan, om någon vill se.

Annons:
Hyrrokkin
2010-02-16 23:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Helkropp (med mamma i bakgrunden)

Hyrrokkin
2010-02-16 23:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ansikte

Hyrrokkin
2010-02-16 23:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

(nästan) profil

Hyrrokkin
2010-02-16 23:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Räcker ut tungan Tungan ute

Hyrrokkin
2010-02-16 23:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

..och en sista, bara för att jag är svag för springbilder   Oskyldig

Juliette-
2010-02-17 11:25
#6

Jag tycker absolut inte du behöver skämmas över lilla Amber. Det är en söt lovande liten tjej. Hon har dock väldigt vek haka och det kommer hon inte få viket jag tycker förstör lite av trekantens slut och öronen kunde suttit lägre på en hona annars tycker jag hon är fin flickan :)

Annons:
maximus
2010-02-17 22:22
#7

Som alla vet så växer en skogkatt i 3-5 år innan den är klar så att säga ,så vad gäller hur saker och ting sitter just nu kanske man inte ska säga så mycket om annat än att titta hur föräldrar ser ut och ev syskon och övrig släkt ,men helt klart är att utställnings bar är hon och det kan vara givande att höra vad dommarna tycker om henne under hennes utveckling från ungdjur till färdig vuxen hona

gillar amber mycket och ser framemot att få se henne på "banan"

lycka till

kram Annette

Therese
2015-04-12 00:18
#8

Hur har det gått för Amber?! :)

Upp till toppen
Annons: