Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1303 ggr
skogisen
6/28/10, 1:59 AM

Konstärskullen .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst blir man glad över att se att ens "Kattungar" har det bra?

Men jag har tyvärr råkat ut för att inte höra av en köpare svarar  inte på mina mail eller svarar i telefonen, Skrikandes

Jag vill bara veta att allt är Ok!

Jag har varit hemma hos Matisse & Clara samt hemma hos Dali--helt underbart att se hur dom utvecklas, så underbart liv som dom leverKyss

Det gör så att jag vill fortsätta med uppfödningen.

Annons:
skogisen
6/28/10, 2:04 AM
#1

skogisen
6/28/10, 2:08 AM
#2

Kyssohh va stor bilden ser ut    hahahah   men den förseställer S*Kaup Home Cat's Salvador Dali 7 mån

Christina-S
7/1/10, 7:58 PM
#3

Åh vad fina de är Clara, Matisse och Dali. Kul att få se hur de utvecklas.

Trist med köparen som inte svarar, men du får vara glad för alla andra kattungeköpare som du har kontakt med kontinuerligt.

Många kramar

skogisen
7/1/10, 9:52 PM
#4

Tack Christina Kyss

Ja av alla 7 kullar som vi har haft så är det ju bara en enda som beter sej "konstigt",

 dom andra är jag så glad över att dom har kommit till kärleksfulla hem, & att är  Älskade.

Jag hoppas verkligen att dom är det i det här hemmet,?

 men det är ju så att det far runt en massa otäcka tankar i mitt huvud när det gäller  dom här,

 en av kissarna är  från mej (& den andra är ju en kisse som jag har gett allt för att han skulle klara sej, samt likadant från uppfödaren--det var ju kanappast så här vi ville att det skulle vara.

Det är så tråkigt att inte veta hur dom har det Rynkar på näsan 

Kram

AnnCek
11/23/11, 1:03 PM
#5

Så underbart med en uppfödare som är mån om att höra sig och som bryr sig om hur det har det och utvecklas.

Själv har jag två skogdamer från två olika uppfödare och den ena har jag mailat till och till och med bjudit hem men inte svarar hon inte.
Här känns det som om det bara var försäljningen som spelade roll och därmed inkomsten.
Den andra uppfödarens hemsida existerar inte längre så där är det väl slut på uppfödningen.

D

LaSadie
11/23/11, 2:51 PM
#6

Det är trist när dom inte hör av sig, men man blir så himla glad när man får foton och lite text från de som hör av sig :)

Annons:
blondifire
11/23/11, 6:35 PM
#7

som uppfödare känns det jätteroligt att få livstecken emellanåt o oxå att dom vänder sig till en efter råd o tips. tyvärr är baksidan att alla vill inte ha kontakt o det kan man inte heller begära. som kattköpare brukar jag skicka foton o en hälsn då o då när intresset är ömsesidigt.

S*Winsnes Wilda

Nina-R
11/25/11, 9:26 AM
#8

Åh gud vad jobbigt att inte höra ngt från köpare.
Jag har väldigt nära kontakt med mina köpare från första kullen, hoppas det blir likadant famöver.
Är så himla tacksam för mina underbara köpare, det är så skönt att veta att bebisarna har det så bra det bara går!

/SE*Barababelle's

Upp till toppen
Annons: