Annons:
Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 4502 ggr
rockringen
8/28/10, 7:54 PM

S'Rockringens kattungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har kattungar till salu efter GIC S*Rockringen's Dinga Linga Lena, DM och IC S*Pysidas Pigalle. Båda föräldrarna är GSD-IV fria och Lena är hcm-testad normal i juli i år. Kattungarna är nu 14 veckor och leveransklara.

Först ut är Mmmbop som är bruntabby bicolour, en lovande kille med enorma längder och störst av alla 9 i kullen.

Annons:
rockringen
8/28/10, 7:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Profilbild på Mmmbop, han har ett enormt starkt huvud med kanonprofil och haka Tungan ute

rockringen
8/28/10, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nästa hane ut är Mudkicker. Bruntabby bicolour med otroligt fina tabbymarkeringar.

rockringen
8/28/10, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mudkicker framifrån

rockringen
8/28/10, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mudkicker har också han en kalasprofil och haka Skrattande

rockringen
8/28/10, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så har vi Moviestar som är lite mindre än de två andra grabbarna, men med en sagolik skogislook, sen är han kelgrisen nr 1 Kyss

rockringen
8/28/10, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Moviestar är även han bruntabby bicolour och har en superprofil och haka Flört

Annons:
rockringen
8/28/10, 8:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Sist ut av hankatterna är Mad Dog. Även han är bruntabby bicolour, men lite ljusare än de andra grabbarna

rockringen
8/28/10, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Mad Dog har även han en superprofil och haka Cool

rockringen
8/28/10, 8:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Sist ut är en honkatt, Maggie May. Hon är också bruntabby bicolour, men lite mer vitt än hanarna.

rockringen
8/28/10, 8:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Även om hon är minst i kullen, så har hon en fantastisk profil och bästa hakan av alla i kullen Tungan ute

kerstin2181
8/28/10, 9:49 PM
#11

CoolKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Vrethagens
8/28/10, 10:30 PM
#12

De ser fina ut allihop, men gillar nog mmmBop mest…coolt namn förrestenGlad //Åsa

Sissi
8/30/10, 6:33 PM
#13

Omöjligt att välja en favorit då de är så pass jämna och fina. Tungan ute

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Annons:
Lagbodas
8/30/10, 7:07 PM
#14

Kyss Så fina! Tungan ute

//Mia

rockringen
8/30/10, 11:42 PM
#15

Tack tack, jag är så himla jättenöjd med dem. Jag ska ju behålla en honkatt i avel i denna kullen och för mig kan det inte bli bättre att få avla på en honkatt från en så enormt jämn kull, ska bli såååå himla spännande framöver Skrattande

Kram

Barbro

Juliette-
8/31/10, 8:15 AM
#16

Jätte fin kull du har och bruntabby bicolor är ju underbart. Har varit extremt mycket kattungar till salu här i trakten nu men jag hoppas verkligen att dina vackra kissar hittar sina hem snart.

rockringen
9/1/10, 12:08 AM
#17

Tack Juliette, det är åtminstonde underhållande att ha dem här hemma, inte en tråkig stund :) Det blir självklart svårare att sälja dem till sällskap ju äldre de blir, men till avel och utställning ser man ju bara mer och mer vad man får för pengarna Tungan ute 

Än så länge är det bara min honkatt som ska gå i avel här hemma, en hane är såld till sällskap/utställning, en kattunge till Japan och en till Tyskland.

Det lustiga är att man sålt en kull, men har en hel kull kvar ändå Cool

Hälsningar

Barbro och bruntabby-ligan Glad

Dalwhinnies
9/1/10, 10:56 AM
#18

Hit, hi, ja så blir det ju när man får så många Skrattande Men att få 9 fantastiska kattungar, efter så fina föräldrar, måste vara en upplevelse även om det blir lite merjobb..

Lycka till med att hitta nya familjer!

Kram Maja

rockringen
9/1/10, 11:47 PM
#19

Tack Maja, det är faktiskt fantastiskt Skrattande

Kram

Barbro

LittleL
9/2/10, 12:50 AM
#20

Kanonfina allihop! Min favvo är Macarena Tungan ute Hon är ljuvlig! Förstår dig helt och fullt att du behåller henne, trots att jag inte sett henne i verkligheten. Gillade henne redan som nyfödd och sa till en vän då att henne…henne ska vi ha koll på;))) Men bland dessa du visar här är helt klart Mmmbop en kille i min smak!

/Sylvia

Annons:
Upp till toppen
Annons: