Annons:
Etikett02-kattungeprat
Läst 3502 ggr
flugufrelsarinn
9/7/10, 4:10 PM

har en ny bebis!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara presentera världens gosigaste lilla bebis som hämtades hem från smålands djupa skogar i helgen…

(alltså hon hade en bur i baksätet men hon var så liten jämfört med vår hund Albin så jag var bara tvungen att jämförstorleksdokumentera dom tillsammans)

Annons:
flugufrelsarinn
9/7/10, 4:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

hoppas det går bra för er om jag bildbombar lite.. Skrattande

flugufrelsarinn
9/7/10, 4:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sträcker sig lite…

flugufrelsarinn
9/7/10, 4:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ligger på mattan..

LaSadie
9/7/10, 4:16 PM
#4

Fin amberkisse (right?) Kyss Vad är hennes söndagsnamn?

flugufrelsarinn
9/7/10, 4:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Åh, det är inte ofta hon sitter still men här fick jag en bild som inte var ett enda stort sudd när hon satt på pallen framför eldstaden..Skrattande

flugufrelsarinn
9/7/10, 4:24 PM
#6

#4  Javisstja det kanske man skulle skriva också… Helt inne på att bläddra bland bilderna jag har tagit.. Haha.

Japp hon är ambertabby, nt 22 hette det väl. Hon heter Ambergårdens Bitte, men jag har börjat kalla henne Silke, så det är väl hennes vardagsnamn antar jag.. Hon är iallfall väldigt len och mjuk, precis som kattungar ska va..

Annons:
flugufrelsarinn
9/7/10, 4:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag är helt såld, hon är världens sötaste! Och jag älskar amber det är så himla fint… Här sitter hon på dvdsamlingen.

Men nu ska jag ta och sansa mig för tillfället.. (fortsättning följer..)

finamini
9/7/10, 4:49 PM
#8

Grattis till en jättefin kisse!

//Anna

Sissi
9/7/10, 5:38 PM
#9

Söt tjej, GRATTIS!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

blondifire
9/7/10, 6:55 PM
#10

Grattis! hon är ljuvlig. följt henne sen hon va pyttebebisKyss.

S*Winsnes Wilda

flugufrelsarinn
9/7/10, 8:38 PM
#11

#10 det lär du få fortsätta med om jag får bestämma. Kommer posta fler bilder på min lilla älskling i framtiden, både den närmaste och i fjärran Skrattande

Catnap
9/7/10, 10:16 PM
#12

Så sööööt, Jättefin! Glad

Tycker att amber är väldigt fint ända sedan jag såg Dirty Harry som väl bor på Ambergården. Trodde däremot inte att hon födde upp NFO längre. Gillar jämföreslebilden mellan katt och hund Skrattande

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

flugufrelsarinn
9/8/10, 12:37 AM
#13

#12 Japp, Dansbjergs Dirty Harry är pappa katt och mamman heter Krusmons Quinta Generation.. Jag tror det här var den sista kullen hon tänkte göra..

Annons:
blondifire
9/8/10, 1:02 AM
#14

ser jag fram emot. Amber är en favvo här!

S*Winsnes Wilda

Catnap
9/8/10, 1:26 AM
#15

#13 jaha, det var till och med han som var pappan, där ser man Glad
Hursom. hon är väldigt svår att slita blicken ifrån <3

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

flugufrelsarinn
9/8/10, 3:06 PM
#16

..och så kanske man skulle ta och tacka för alla grattis var det ja..Skrattande "internethyfset"Oskyldig

Mona22
9/8/10, 10:09 PM
#17

hon är verkligen vackerSkrattande

Lovizaa
9/14/10, 10:54 PM
#18

Oj vilken vacker katt!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
flugufrelsarinn
9/23/10, 8:44 PM
#22
Catnap
9/23/10, 9:06 PM
#23

Klart du ska vara jättenöjd med din katt, perfekt typad eller inte så är hon väldigt söt och hon låter som hon har en härlig personlighet. Vad jag menade med mitt tidigare inlägg är att det är svårt att bilda sig en uppfattning om uppfödare för det går mycket ryckten och det är svårt att avgöra vad man ska lyssna på, särskillt som ny inom rasen. Man får lyssna på sin egen magkänsla. Lycka till med tösen, och lilla killen som du snart ska hämta. Längtar tills dagen jag blir med katt Glad

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

flugufrelsarinn
9/23/10, 9:10 PM
#24

#23 hmm det var visst så att inlägget jag svarade på råkade försvinna medans jag skrev… så långsvaret var egentligen inte riktat mot dig. det var mot #19 men det är borta nu…

Signe-Jonna
9/23/10, 9:13 PM
#25

#24 Vad stod det i #19? Lite svårt att hänga med i resonemanget när man inte vet det…

flugufrelsarinn
9/23/10, 9:13 PM
#26

Äh jag tar bort mitt långsvar. Det känns så knäppt att det ska va kvar om det inte svarar på nåt längre…

flugufrelsarinn
9/23/10, 9:19 PM
#27

25 exakt därför jag suddar ut det.. och 23 ursäkta såg nu att du inte skrivit nåt innan, det här blev ju bara rörigt

Annons:
LaSadie
9/23/10, 9:28 PM
#28

#25 I det inlägget som TS svarade på stod det om uppfödaren till TS nya kattunge, att hon var okänd och undrade om TS visste om det eller inte tagit in infon…

Signe-Jonna
9/23/10, 10:05 PM
#29

#28 OK, jag förstår. 

#27 Din katt är jättefin och du ska vara stolt över henne. Strunta i allt tjafs som jämt pågår här inne!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
vino
9/30/10, 1:14 AM
#32

#30  varför skulle ts behöva varnas?

Denna kommentar har tagits bort.
SillyZones
9/30/10, 2:59 AM
#34

Jag har tagit bort inlägg i tråden som är personliga påhopp. Var vänlig håll en god ton och undvik nedsättande och negativt kritiserande och utpekande av enskild person.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
crazydee
10/1/10, 4:39 PM
#36

jo visst e det så men dom håller ju ihop sajtvärden och hennes fuffa kompisar här inne

Sagolika
10/1/10, 4:51 PM
#37

För min del får moderator gärna ta bort inlägg #30 och egentligen kan man ju ta bort alla från #22 eller #20 och framåt, så är där bara positiva, trevliga inlägg kvar för ts att glädja sig åt.

crazydee
10/1/10, 4:56 PM
#38

klokt tänkt

flugufrelsarinn
10/1/10, 10:25 PM
#39

#37 haha. men spelar roll, man kan sudda ut det som skrivits men inte det man redan läst….Tungan ute

det är lugnt för min del.. bara vi slutar skriva här nån gång så hamnar ju tråden längre och längre bak och faller väl i glömska så småningom…

Upp till toppen
Annons: