Annons:
Etikett32-utanför-ämnet
Läst 2128 ggr
[Ewa38]
2010-11-08 00:40

Efterlyser

Hello ! Nu vad ett bra tagsen som jag va med här. Självklart mår jag ju bra efter allt jag har varit med om ! Min uppfödning har jag ju lagt på hyllan.. jag önskar komma i kontakt med mina kattunge köpare och min önskan är att få lite bilder samt veta hur mina små har det i dag och även hur mina omplacerings älsklingar har det ! Tack på förhand . Mvh fd s*knoxville's // Ewa

Annons:
[Ewa38]
2010-11-08 18:42
#1

Hej ! Jag efterlyser bilder och info om dessa avkommer

S*Knoxville´s Clyde av Rödfager , Troja av Gråvittra samt Merlin av Gråfager och Undis av Vildvittra

Vill ni inte skriva här lr lägga ut bilder så går det bra att maila mig på e.almgren72@gmail.com

kerstin2181
2010-11-08 23:07
#2

Lycka till Ewa, vore roligt för dig, att få kontakt, har själv en del, som jag sålt till sällskap, som jag tappat helt, tyvärr

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[Ewa38]
2010-11-08 23:48
#3

Hej Kerstin ! Det blir ju så tyvärr i bland att man tappar kontakten och inte bara med privat personer utan även uppfödare ..Hm skrev fel på den ena kissen Merlin av Månfager ska det ju va *s* dessa kissar är sålda till Uppfödare och har tydligen lagt ner sina hemsidor , som sagt maila gärna jag vill ju bara veta att dom mår bra . Tack på förhand / Ewa

[Ewa38]
2010-11-16 17:55
#4

Puttar upp tråden lite . Jag efterlyser s*venuskatten och ninis skogisar samt kempetorpes . Dessa uppfödare har köpt några av mina kattungar och jag skulle villja veta hur dom mår. Mvh Ewa

Upp till toppen
Annons: