Annons:
Etikett29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 6324 ggr
Dalhem
12/14/10, 6:23 PM

tips på hane

Hej!

Jag letar hane åt en kattungeköpare (ja, då hon är medinnehavare av stamnamnet så är det ju åt mig också). Gärna i östergötland/jönköpingstrakten. Vi söker en mysig herre med bra storlek och gärna med bra haka och höjd på huvudet.  

Tips tas mycket tacksamt emot!

Annons:
Kronängens
12/14/10, 9:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en svartvit hane med bra haka och fin höjd på huvudet och rundad panna. Han har bra benstomme och är snäll och go´som en nallebjörn. Han är sex veckor på bilden.

 www.kronangens.se

 

Dalhem
12/15/10, 12:10 AM
#2

oj förlåt, kanske inte var tydlig med att jag sökte avelshane, ganska så snart…

Men din lille grabb var ju helt underbar…och jag som älskar svart/vitt <3.

blondifire
12/15/10, 12:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

jag lånar ut min annars, beroende på hona m.m (som du vet allt ska stämma) han heter S*Vildfagres Golden Strike ( Ozzy) nt 09 23 finns i pawpeds och på min hemsida. han har bra haka,o höjd samt är en nallebjörn i temperamentet, har f.n en kull här efter han oxå så man kan se vad han ger . bra längder,väger ca 6,7 kg och är född maj 2009.

S*Winsnes Wilda

blondifire
12/15/10, 12:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

sonen jag behållt på foder: S*Winsnes Wilda Mirak.14 veckor nu.

S*Winsnes Wilda

dqhh
12/15/10, 1:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min hane CH S*Haylow's Alakazam, n 24 finns "redo" för avel om allt stämmer dvs. Han är född 2009-10-29 och vi väntar hans första kull i början på januari.

En supercool lovande ung hane.

/Sara

EddaM
12/15/10, 2:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Finns ju en hel massa hanar här inne på "avelshanar finnes"

Använde en himla fin hane till min senaste kull som gav mig tre jätte fina kattungar. S*Redtail´s Artie.

Har själv en hane här hemma, han är cremetabby. Och han heter S*Luddhuvet´z Fengari.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Annons:
Kronängens
12/16/10, 10:21 PM
#7

#2 Nej, ni skulle ju få vänta ett bra tag på lill-killen. Jag missförstod. Lycka till i sökandet på en fin hanne.

Upp till toppen
Annons: