Annons:
Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 2548 ggr
blondifire
2/9/11, 3:05 PM

Kattungar väntas v. 11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Winsnes Wilda väntar sin 4 kull Mellan S*Fitnesscats Marilyn Monroe (Ariel)n 09 och S*Vildfagres Golden Strike(Ozzy) nt 09 23. mer info på vår hemsida under planer

S*Winsnes Wilda

Annons:
Sissi
2/9/11, 3:28 PM
#1

Spännande! Glad

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Lagbodas
2/9/11, 9:05 PM
#2

Så roligt!! Ska bli spännande att se vad som kommer ur denna kombination. Skrattande

Kram Mia

blondifire
2/9/11, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack. ja jag är riktigt nyfiken faktiskt, dom kompletterar varann bra på "pappret"Glad. lite extra kul att brorsan till Ariel,Brad, blir pappa samma vecka, det var ju så vi lärde känna varann jag och Eva-Helen, när den kullen föddes samma dag som min första Skrattande.

S*Winsnes Wilda

[Dreamis]
2/10/11, 12:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Helt otroligt att vi Camilla ska få kattungar samtidigt igenSkrattande som du skrev det var ju då min "Skådespelarkull" och dina underbara bebbar föddes som vi lärde känna varandra för 1 1/2 år sedan. Och nu ska syskonen Marilyn Monroe "Ariel" och Brad Pitt få egna små bebbar samtidigtGlad, helt otroligt!!

Här en bild på syskonskaran med Marilyn längst till höger och Brad sitter brevid henne, de andra vet du ju också namnen på;)

Kramar i massor till er alla och tusen tack för att du tar så väl hand om " mitt hjärta".

Eva-Helen

blondifire
2/10/11, 11:05 PM
#5

Jag är såå tacksam för vår lilla diva som vi eg inte skulle haFlört. att sen få en så underbar äkta vän på köpet Kyss!! vi följs åt trots avståndet !

S*Winsnes Wilda

Upp till toppen
Annons: