Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 3175 ggr
Dinis
2011-02-16 18:05

Utställning anmälan

Hej.
Har en fråga ang. anmälning till utställning. Ställer i wcf.

Har en hane som har gått från fertil till kastrat, ska hans cert och från vilken domare fortfarande stå med på anmälnings blanketten? Tänkte eftersom han nu får börja om.

Tack på förhand

Annons:
Seerath
2011-02-16 19:02
#1

Han har fortfarande kvar ev titel men cert som inte lett till titel har inte längre någon betydelse.

Dinis
2011-02-16 20:33
#2

Han har ju tagit titel, champion.. Ska dom certen stå kvar?

Han ska nu gå i öppen kastratklass?

Jag är nybörjare så kan inte så mycket.

Seerath
2011-02-16 23:09
#3

han får ha kvar den titeln så det ska stå CH före hand namn. Och sen blir det öppen kastratklass så klass 10

AlexH
2011-02-17 17:48
#4

Du behöver inte skriva i dessa cert i anmälan nu när han är kastrat.

DU börjar om från början och kryssar i CAP till vänster istället för CAC.

Så ska du anmäla för ditt första CAP, så skriver du inte i några tagna cert i anmälningsblanketten, utan du kryssar bara i CAP och den klass som han skall gå i Skrattande

Titeln som han har tagit som fertil har han naturligtvis kvar, så när du skriver i kattens namn på anmälan så skriver du CH framför namnet !

Lycka till från en annan WCF:are Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Dinis
2011-02-18 10:12
#5

#4 Tack så jätte mycket..
Visste faktiskt inte att man skulle skriva titeln framför namnet, varje dag lär man sig något nytt;)

Du har så fina rexar:D

AlexH
2011-02-18 11:50
#6

# 5 om du skriver titeln framför namnet så kommer det med i utställningskatalogen, och det är ju trevligt att kunna se vilka titlar katterna som tävlar har tagit Skrattande, det är naturligtvis frivilligt, men jag gör så för jag är stolt över mina katters titlar! Tungan ute

Tack för dina snälla ord om mina lockiga älsklingar - jag är så stolt över demKyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: