Annons:
Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 1143 ggr
Therese
2016-08-26 18:49

Månadens katt

Då det bara var Link som tävlade med en bild på förra tävlingen så får den ligga kvar där. Tar bort datumet så får vi se om någon vill vara med i framtiden :)

Nu tänkte jag att vi istället öppnar upp lite den här gången och bjuder in alla katter,  andra raser och även huskatter såklart till månadens bild med temat Soldyrkan.

Enda regeln - Max två bilder per person.

Vi har fram till den 15/9 på oss att lägga in bilder så passa på nu! Lycka till!

Annons:
VargenCV
2016-08-26 19:17
#1

Jeg synes ikke det er helt rett at vi åpner opp så andre raser og huskatter alene kan delta i en månedens katt-tävling på norskogkatt-ifokus. Helt ok sammen med en skogkatt på bilde, men ikke alene. Da får vi heller bli flinkere til å legge inn bilder alle sammen, eller pause hele månedens katt.

Folk som kommer hit vil jo først og fremst se skogkatter, og da med t.ex en devon rex som månedens katt, vil det jo bli lite konstigt.

Min mening :)

Therese
2016-08-26 21:42
#2

#1 Förstår hur du menar! :) Jag har vart inne på att pausa det innan. Själv tänkte jag detta som en engångsgrej, inte att det ska vara varje gång. Är det fler som inte tycker det är okej tar jag bort tråden :)

Upp till toppen
Annons: