Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (8) Senaste inläggen

00. Bilder 01. Allmänt Skogkattprat 02. Kattungeprat 03. Avel/Genetik/Uppfödning 04. Färger & Mönster 05. Pälsvård 06. Mat & Leksaker 07. Beteendefrågor 08. Skogkattens hälsa 09. Kattungar till salu 10. Väntade/Planerade kullar 12. Omplaceringar 13. Fodervärdar finnes/sökes 14. Rasstandard 17. Utställningar/Resultat 18. Tävlingar och lekar 20. Kattklubbar 26. Regnbågsbron 29. Avelshanar finnes/sökes Topics in english 30. Aktiviteter 31. Om Sajten/Om iFokus 32. Utanför ämnet 33. Kattprylar till salu
12. Omplaceringar

Snuttan söker nytt boende

2016-07-06 15:14 #0 av: MonicaLagerquist

I måndags dog Snuttans husse. Jag stod som kontakt för att ta hand om Leif Dollerts katter och har idag hämtat hem dem. Men jag kan tyvärr inte behålla dem och för katternas skull så mår de bättre av att få ett annat hem.Snuttan heter Vågens Sharon Stone.

Hon är lite drygt 10 år och har färgen rödspotted.

Hon skulle nog trivas bäst hos någon som för ett lugnt liv där det inte finns andra katter eller små barn.

Just nu finns katterna hemma hos mig i Örsundsbro.Utanför Uppsala.Vill du veta mer så hör av diig.Bilder kommer så snart katterna och jag själv fått landa lite.

S*Blå Katten Cornish Rex & La Perm uppfödning.

Alla katter har ett livsvärde,men alla katter har inte ett avelsvärde.

www.blåkatten.se

Anmäl
2016-08-14 14:15 #1 av: MonicaLagerquist

Nu har Snuttan hittat ett eget boende och flyttar till Enköping idag.

S*Blå Katten Cornish Rex & La Perm uppfödning.

Alla katter har ett livsvärde,men alla katter har inte ett avelsvärde.

www.blåkatten.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.