Annons:
Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 1491 ggr
Therese
2016-04-08 12:38

Svara på 5 frågor, ställ 5 frågor.

Leken hittade jag först på hundar iFokus och jag fick godkänt av Evelili att föra över den hit :D 

Denna "lek" går ut på att man ska ställa 5 frågor och när man gjort detta så ställer man 5 frågor efter du har svarat på frågorna. Frågorna får gärna vara kattrelaterade.
När du svarat på frågorna så ställer du fem nya frågor. Den första som svarar får ställa nya frågor. 

1. Vad hette din första katt?

2. Vad är det roligaste din katt gör?

3. Vilken ras tycker du bäst om?

4. Tycker du att det är fel att mata sin katt vid köksbordet?

5. Vad är din katts värsta ovana?

Annons:
vilmster
2016-04-08 13:59
#1

1. Fläcken

2.  Lägger sig på rygg och vill att man ska klia den på magen

3. Norsk skogkatt och bengaler

4. Då får man inte bli sur på katten om den sedan går upp på köksbordet vid middag, då det är ett invant beteende.

5. Mjaoa så fort han blir uttråkad.

-

1. Vad heter din/dina katt/katter?

2. Vad gör dom för att få uppmärksamhet av dig?

3. Bästa kull-temat?

4. Har dom skrämt dig, i så fall, hur?

5. Bästa kli-stället?

Therese
2016-04-09 20:37
#2

1. Link, Zelda och Tifa

2. Link jamar, Zelda piper och Tifa tuggar på en :P

3.  Pass :P

4. Ja, när de blir sjuka eller när jag snubblar på dem…

5. Link älskar kli på magen men annars gillar alla kli på haka och runt öron

-

1. Din katts favoritgodis?

2. När skaffade du din första katt?

3.  Vad äter din katt?

4. Vilken färg har din/dina katter?

5. Har du andra djur än katt? Vad i så fall?

Therese
2016-07-16 14:00
#3

Puttar upp tråden och hoppas att fler vill vara med :) Tråkigt att svara på sina egna frågor ;)

Nenujap
2016-07-17 22:26
#4

1. Godispinnar och torrfoder från skramlande burk eller prasslande påse. Förpackningen är mycket viktig och avgör om det som kommer ut den är gott eller bara konstigt. 2. Köpte Kiara, min första katt, i december 2013 3. De äter Mjaus blötmat och någon gång torrisar från Four Friends i aktiveringsleksaker. Kiara äter ampellilja och ibland papper om hon får tag i det. 4. Kiara är rödtigrè och vit, bicolor. NFO d 03 23. Rafiki är bruntabby med vitt. NFO n 09 22. 5. Inga andra djur. Bara leksaksmöss och dammråttor. 1. Kan din katt göra några trix? 2. Vilken annan ras skulle du vilja komplettera med? 3. Vad är det värsta med din katt? 4. Har du någon drömfärg på skogis? Vilken? 5. Vad är bäst med just din katt?

@Mpajunen på Instagram

Upp till toppen
Annons: