Annons:
Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 2062 ggr
Therese
2015-12-15 17:11

Vad vill ni?

Vad vill ni läsa om på den här sajten?

Är det något jag och medarbetarna kan göra för att sajten ska bli roligare att hänga på? :) Ska vi köra igång en lek kanske? Har ni i så fall någon idé på en lek?

  • Redigerat 2021-05-17 15:31 av Niklas
Annons:
Torplyktans
2015-12-15 20:07
#1

Jag ska fundera. Bara vi alla kunde skriva  lite mer här men vet ej hur vi ska få alla tillbaka hit heller just nu ..

www.torplyktan.se

Therese
2015-12-16 08:42
#2

Härligt! Nej inte jag heller, och det är synd. Vi har ändå över 2000 medlemmar. Det som ger mest aktivitet är ju månadstävlingen så därför tänkte jag på en eventuell lek :) Jag läste för ett tag sen att någon försvunnit för att det varit tråkig stämning här, men det är det väl inte nu i alla fall? Eller vad tycker du?

Torplyktans
2015-12-16 11:43
#3

Nej nu har det varit bra stämning ingen har skrivit något otrevligt så vit jag mins!

Jag tro helt enkelt man glömmer bort det lite, man kollar så många olika saker på nätet att tiden inte räcker till. Men jag uppskattar att man träffar så många nya och andra Skogisägare än dem man redan känner.

www.torplyktan.se

Therese
2015-12-16 13:31
#4

Nej, så länge jag har hängt här tycker jag stämningen har varit bra. Visst är det så. Vi får nog försöka nå ut ännu mer i cybervärlden :)

Det gör jag med, innan kände jag "bara" vår uppfödare, det är roligt att se hur andras katter utvecklas och så roligt att ha ett gemensamt ämne allihopa!

Upp till toppen
Annons: