Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1359 ggr
Therese
12/15/15, 3:23 PM

Julklapp till katten

Köper ni julklappar till era katter, vad får de i så fall? :)

Själv kanske jag köper några bollar till dem, fast de har så mycket av allt så det behövs nog inte. Kanske gör en smällkaramell med kattgodis i så de får lite att göra.

Annons:
[LoveUnite]1
12/15/15, 3:26 PM
#1

Min katt har typ allt, hehe. Kanske köpa något godis till honom som han kan smaska på =)

SFalkbring
12/16/15, 11:53 AM
#2

Samson kommer få en lite vintrig ny sele (velar bara lite med storlek, S håller han på att växa ur och M är i största laget… ) och en ny kattmyntaleksak av bättre sort :) Blir kombinerad julklapp och födelsedagspresent.

Nenujap
12/16/15, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag tänker nog göra som jag gjorde förra året. Rulla in några godispinnar i julklappspapper. Det uppskattades då i alla fall. Men det bästa med julen för katterna är nog allt julklappspapper. Samlade allt (utom snören och tejp) i en kasse och Kiara dök i :)

@Mpajunen på Instagram

aloizias
12/28/15, 12:31 AM
#4

Mina katter har fått en ny kattlåda och denna roliga kattleksak https://www.kattkompaniet.nu/julklappstips/kattleksak-glide-n-seek-kong

Tride
1/1/16, 11:04 AM
#5

Inte bryr sig väl katterna så mycket om det är jul eller inte? Min kisse är hur som helst bortskämd året runt.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

SFalkbring
1/4/16, 9:48 AM
#6

Samson fick en da bird i julklapp, kan säga att den gick hem!! Han jagar den tills han låter som han fått astma, och tjatar att få leka med den igen så fort jag lagt undan den, knappt någon annan leksak som duger längre… :)

Annons:
CaptainMorgan
1/4/16, 10:00 AM
#7

Mina bebisar fick mat och lite nya leksaker 😊 dom fick även räkor vid jul att äta o vid nyår så fick de lite färsk hummer 😊

Upp till toppen
Annons: