17. Utställningar/Resultat

Vilka utställningar?

2015-09-13 16:24 #0 av: Therese

Vilka utställningar ska ni på i höst/vinter?

Tycker din katt om att ställas ut eller är du mest på besök? :)

Anmäl
2015-09-13 16:26 #1 av: Therese

Själv ska jag eventuellt på Ädelkattens utställning i Frölunda, men inte med mina egna utan en vän kanske kommer ställa sin Ragdoll :)

Mina katter skyr utställning som pesten och kommer slippa ställas ut.

Anmäl
2015-09-14 10:23 #2 av: SFalkbring

Jag hade tänkt vara med på Ädelkattens i Frölunda, men jag tror att det blir lite svårt att få Samson i utställningsskick med tratt, bettskena och lite fina kala fläckar där vi trimmat bort tovor under haka och bakom öronen... Skrattar Så hans utställningspremiär får vänta lite till.

Anmäl
2015-09-14 12:53 #3 av: CaptainMorgan

Jag ska ställa ut i Borlänge nu snart och sen vet jag inte men ska bli fler.. 😊

Anmäl
2015-09-14 14:37 #4 av: Midtown Magic

Min diva som syns på profilbilden tycker att utställningar är aningens överskattat, men hon har lärt sig att uppskatta dem som ensamtid med matte och ligger mest och myser i buren hela dagen. Enda problemet är väl att hon, precis som mig, är ganska morgontrött och oftast ska upp först så hon visar sällan upp sig särskilt mycket :P Hon brukar vara charmigare vid nomineringarna.

För oss blir det World Winner i oktober (hel helg ensam med matte på hotell =  wohoo!! tycker Stjärna) och sen blir det Birka i november.

Anmäl
2015-09-15 17:32 #5 av: EvaSe

Jag ska med 2 katter till UK och Birka, och med 3 katter till Åbo i november

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.