Annons:
Etikett06-mat-leksaker
Läst 1472 ggr
Therese
2015-05-19 18:57

Leksaker

Vilken leksak är din katts favorit?

Annons:
horribleatnames
2015-05-19 19:02
#1

Allt som inte är en leksak 😛
Papper, kartonger, ihopskrynklade chokladpapper….

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

Snuttefia
2015-05-19 19:02
#2

Beror lite på, men man behöver inte köpa leksaker för att det ska bli kul, et gammalt kvitto från ica räcker!

M.V.H Snuttefia

ChristineL
2015-05-19 20:01
#3

Allt som inte är leksaker ;)

Therese
2015-05-19 20:17
#4

Haha dessa katter.!

Mina älskar kartonger, prasslande SMÅ möss, Da bird, en fjädervippa men det som får dem att gå helt bananas är riktiga möss. Jag barfar ju mina katter så de får möss ibland, och då får jag riktigt se rovdjuren i dem! :)

SFalkbring
2015-05-27 12:18
#5

Samsons nya favoriter är medicinkartor och plackers… som han snor när vi inte ser.

Vi har märkt att våra plackers försvinner från hyllan ovanför handfatet, och när jag lyfte på badrumsmattan när vi städade, vad hittar jag om inte ett antal plackers… 

Han snodde även en karta novalucol från nattduksbordet och sprang iväg med den och ville inte alls lämna tillbaka!

Annars gillar han sin batteridrivna kackerlacka, fjädervippan, laserpekaren, olika möss (varierar vilka som är bäst), vinkorkar (de rullar inte rakt så kan vara mycket roliga!), piprensare och bollar av olika slag. Mycket beroende på humör och hur busig han är. Lådor är ju såklart en favorit med :)

CaptainMorgan
2015-05-27 16:08
#6

Mina älskar Da Bird vippan, prassel bollar, laserpekare och så älskar båda sugrör 😊

Annons:
SFalkbring
2015-07-08 13:20
#7

Samsons har en ny favoritleksak (nästan lite pinsam) skyddspappret till trosskydd…
Gärna ihopkramat till en pappersboll, han kan leka med den i evigheter och klagar högljudt när den hamnar under soffan så han inte får tag på den längre. Antar att den är perfekt prasslig :) Knaskatten!

Upp till toppen
Annons: