Annons:
Etikett00-bilder
Läst 7137 ggr
SFalkbring
5/19/15, 4:14 PM

Samsons tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Ja, det är väl dags att min sötfluff också får en egen tråd som jag kan bildbomba i 😃

Han heter Samson till vardags, S*Fonrims Royal Lochnagar i stamtavlan, är svartsilvertigre med vitt och född 21/12-14. Såklart världens sötaste enligt husse och matte ❤️
Gillar att leka titt-ut och jaga bollar, men drömmer om måsarna som sitter på grannens tak (gör typiska "hack-ljud" så fort han får syn på dem). På natten sover han helst mot mattes mage, men ännu hellre på kudden "nos-mot-nos" (vilket är ok så länge han inte ska slicka/ tugga på min näsa eller där han kommer åt) eller buffar in huvudet under min haka, och väcker oss gärna för att "attack-kela" minst en gång per natt… :)

Samson är en riktig mysmisse som, pratar mycket, alltid vill vara med där vi är och ligger gärna och i knät eller bredvid oss i soffan.

Annons:
Therese
5/19/15, 4:34 PM
#1

Han är supersöt verkligen! Vad härligt med en sån mysig katt, våra brukar ha raceryck på och runt oss på nätterna ibland och huskatten brukar väcka mig med att tugga på mig tills jag kliar henne tillräckligt mycket :P Har ni funderat på utställning? Jag ska ställa ut för andra gången nu på söndag, superpirrigt!

kara_murray
5/19/15, 9:34 PM
#2

Vilken fin liten kille! Han låter som ett litet charmtroll ☺

SFalkbring
5/20/15, 11:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja han har charmar i princip alla han träffar! Hade med honom till sambons familj över påsk och ena systern tjatar numera ihjäl sin pojkvän att skaffa katt och svärmor stack till honom massa godbitar i köket så fort han dök upp 😃 Tom min 3-åriga brorsdotter, som är rädd för mina föräldrars katt eftersom den fräser åt henne (katten är nog minst lika rädd), mjuknade och gick från att inte våga vara i samma rum ens i pappas famn till att hon vågade vara i soffan när Samson tassade förbi precis intill och tyckte att han var ganska fin och spännande.

Han har (än så länge) i princip aldrig kört sina kvällsracerbus i sängen när vi har lagt oss, men är ofta igång när vi lägger oss. Sen kommer han och lägger sig när han tröttnat och sover (med några attack-kel-avbrott) snällt hela natten.

Jag funderar på att ställa ut honom, men har lite för dålig koll på hur det går till och hela alltet, så jag har fegat lite :) Men tänkte göra studiebesök på utställningen i helgen, så vi ses kanske där!

Therese
5/20/15, 11:50 AM
#4

Han låter superhärlig!! Ja det är ju lärorikt, det tycker jag du ska göra  :)

kara_murray
5/20/15, 12:50 PM
#5

Ja skogkatter är så härliga med sin charm! ! Min har helt lindat min far runt lilltassen och han som egentligen inte ens gillar katter :-)) :-))! Samson är jättefin.

Therese
5/20/15, 2:42 PM
Annons:
SFalkbring
5/21/15, 9:11 AM
#7

#5 Ja visst är de! Och det är väl den charmen vi alla här har fallit för kan jag tänka mig ❤️

SFalkbring
5/21/15, 10:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#8

Och idag fyller min favoritfluff 5 månader ❤️

En av Samsons favoritaktiviteter är att få gå ut! Men bara om det är fint väder, är det för regnigt och blåsigt stannar han hellre inne. Han går bra att ha i sele fast att tycker matte och husse är tråkiga när de inte vill följa med in i buskar och snår… Men så länge han får göra lite rusningar över gräsmattan, sniffa runt och jaga humlor är han nöjd :)

Therese
5/21/15, 10:52 AM
#9

Vilka härliga bilder, och grattis ❤

SFalkbring
6/23/15, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#10

Samson älskar att ligga i köksfönstret, och det spelar egentligen ingen större roll om han får plats eller inte 😃 

Och han är en väldigt soft kille så går ofta under smeknamnet Slappson…

SFalkbring
6/23/15, 12:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#11

Ibland är Samson mer Sprallson, och gillar bl a att sno våra plackers, även om de ligger i en påse… jag antar att han tycker att det är viktigt med fina tänder!

Therese
6/23/15, 12:29 PM
#12

Ja men det är som våra då, det finns en on/off-knapp, ibland haha!

SFalkbring
7/6/15, 2:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#13

Lillkissen börjar bli stor! Den här lådan är lite liten, han väljer (faktiskt!) de större lådorna istället, så vi fick placera honom i den för fotogafering 😃 Bilderna jämför början maj med början av juli (ber om ursäkt att de är på tvären, men annars får jag inte med hela katt + kartong).

Annons:
SFalkbring
7/6/15, 2:45 PM
#14

#12 Haha, ja visst är det så! Kan gå väldigt snabbt mellan på och av ibland :)

Therese
7/6/15, 3:31 PM
#15

Haha vilken skillnad! Jag vill se nya längre fram :D

Carina_
7/6/15, 7:05 PM
#16

Vad fin han är och vilken otrolig teckning =)

SFalkbring
7/7/15, 9:08 AM
#17

#15 Ja verkligen! Vi funderade på att slänga lådan eftersom den är lite liten och han kryper inte in i den ändå, men sen tänkte jag att det är ju roligt att se skillnaden så den blir nog kvar :)

#16 Tack! Jag och husse tycker såklart han är den finaste som finns, men vi är ju lite partiska ❤️

SFalkbring
7/14/15, 9:43 AM
#18

Nu är lillplutten hos veterinären för kastrering. Huset är så tyst så tyst och jag tyckte det var oväntat läskigt att lämna honom :(
De verkar bra på kliniken så jag är egentligen inte orolig, men ändå. Längtar till 12-tiden när jag får gå och hämta upp min lilla luddfluff igen ❤️

Jag gjorde förresten ett försök att promenera ner med honom i koppel, men det var för många distraherande småfåglar och annat, så det gick alldeles för långsamt och han fick åka transportväska halva vägen 🙂

OberonsMatte
7/14/15, 11:04 AM
#19

#18 Ja, visst känns det konstigt att lämna ifrån sig katten hos veterinären och man märker verkligen vilket tomrum de lämnar i hemmet!

Angående promenaden innebär en kattpromenad sällan att man promenerar… Som kattägare får man vänja sig vid att bara stå och se allmänt skum ut bland buskage.

Sajtvärd Katter iFokus

SFalkbring
7/14/15, 11:11 AM
#20

#19 Hehe, ja visst är det så! Samson är rätt så duktig på att promenera ganska ordentligt. Man får inte ha bråttom bara… och 25 min för en 10 min-sträcka var lite för snålt med tid 😃 hade vi haft 45 min på oss hade det nog gått utmärkt.

Annons:
Therese
7/14/15, 12:16 PM
#21

Link hälsar att det är bra att inte bara han är en det 😂 Det går nog bra :) Det är ju inte ett lika stort ingrepp som på honor. Han verkar supermysig!

SFalkbring
7/14/15, 12:35 PM
#22

Veterinären ringde precis och allt har gått bra, så jag kan hämta honom om ungefär en timme när han är lite vaknare och har fått vila lite mer!

#21 du får hälsa tillbaka till fina Link :)

Samson är såklart världens mysigaste, om du frågar mig iaf ;)

Therese
7/14/15, 12:45 PM
#23

Vad härligt!! 😀 Det ska jag göra :P Självklart är det så, vi har väl alla världens mysigaste katter 😍

SFalkbring
7/14/15, 2:37 PM
#24

Min lillskrutt är hemma igen! Han är trött trött trött, har orkat smyga ur transporten men inte mer. Just nu ligger han och halvsover, men han piggnar nog till så småningom :) Vet själv hur det är att ha varit sövd…

OberonsMatte
7/14/15, 3:04 PM
#25

#24 Skönt att han är hemma igen och bra att han tar det lugnt! En av mina katter blev helt speedad efter sövningen och hoppade omkring mellan bokhyllorna när vi kom hem (istället för att ligga i ett mörkt rum under en filt som de rekommenderat på djursjukhuset).

Sajtvärd Katter iFokus

SFalkbring
7/16/15, 1:01 PM
#26

#25 Ja han var helt väck och låg och stirrade tomt framför sig i kanske en timme. Sen började han vingla runt lite (se film, han har så härligt bredbent gång 😃). Men förutom ett litet pip när han såg mig när jag kom för att hämta honom så sa han inte ett knyst på flera timmar, vilket är ovanligt! Däremot var han lite extra sprallig när bedövningen väl hade släppt ordentligt!
Aptit hade han men inget bordsskick, hade hela nos, runt morrhåren och kragen full med matrester… som han inte hade bråttom att få bort.
Nu är han som vanligt igen, sovit gott i sängen mellan husse och matte, spinner och snackar, och tjatar på att få gå ut… vilket jag har lovat att han ska få göra en liten sväng i eftermiddag.

Edit: filmen bör gå att se nu

OberonsMatte
7/16/15, 1:49 PM
#27

#26 Haha, sötplutten!😃

Sajtvärd Katter iFokus

Annons:
Therese
7/16/15, 2:35 PM
#28

Så himla söt!! Hoppas han är stadigare på benen idag :)

kara_murray
7/19/15, 10:11 PM
#29

Skönt att höra att allt har gått bra med kastreringen! ! Samson kommer inte att märka något av sin operation . En del blir extra lekfulla efter en kastrering men det jämnar ut sig.

SFalkbring
7/20/15, 10:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#30

Samson är pigg och som vanligt igen :) Möjligen är han något slappare, har lite mer ro att ligga och mysa i soffan och är lite snackigare, men det kan vara ren inbillning från min sida med. Han är definitivt inte mindre myskisse än innan iaf! 

I helgen var vi ute och klättrade lite i träd :) Det är ganska vingligt och underlättar ju inte med klippta klor, men roligt är det säger Samson!

OberonsMatte
7/20/15, 10:56 AM
#31

#30 Superfina bilder på superfin katt! En perfekt tandpetare hittade han tydligen också där i trädet!😃

Sajtvärd Katter iFokus

SFalkbring
7/20/15, 11:31 AM
#32

#31 Tack! Samson tackar också för berömmet och hälsar att han har lärt sig allt om poserande framför kameran från Top Model 😃

Haha, ja det gjorde han allt! Men det är något med träd, han är alltid på och gnager på bark och kvistar.

Therese
7/20/15, 1:59 PM
SFalkbring
7/22/15, 3:03 PM
#34

#33 Tack! Jag får faktiskt lov att lyfta upp honom i de här träden för att han ska kunna klättra runt lite bland grenarna, eftersom de har släta stammar och kissen har klippta klor … 😃

Annons:
Therese
7/22/15, 5:30 PM
#35
SFalkbring
7/23/15, 9:02 AM
#36

Haha! Ja jag vet, han är sjukt bortskämd :) Men han kommer ju inte upp i släta träd på egen hand och ser så ledsen ut när tassarna bara halkar…

Therese
7/23/15, 10:49 AM
#37

Jag kan riktigt se de ledsna ögonen framför mig!

kara_murray
7/30/15, 12:26 AM
#38

Haha ja klättra är ju kul när man väl lärt sig den konsten. ..

SFalkbring
10/26/15, 10:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#39

Igår var Samson och jag ute i solen och blåsten och jagade löv uppe på berget! Jättespännande så han var helt slut på kvällen och däckade totalt :)

SFalkbring
11/2/15, 2:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#40

Samson fick en ny leksak i helgen och de fick leka lite Top Model :)

OberonsMatte
11/2/15, 3:03 PM
#41

#40 Min Ruben älskar de där Ikea-råttorna och har avverkat flera stycken. Svansarna måste jag dock klippa av annars äter Moltas upp dem.

Sajtvärd Katter iFokus

Annons:
Nenujap
11/2/15, 3:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

Även här är Ikearåttorna populära :) Rafiki älskar dem! Köper alltid ett par stycken när jag är på Ikea.

@Mpajunen på Instagram

Therese
11/2/15, 6:32 PM
#43

Jag gissar att jag kommer köpa hem en råtta nästa gång jag är på Ikea :)

SFalkbring
11/6/15, 9:38 AM
#44

Jag har knutit fast råttan i en sån spö-leksak där rasselbollen har ramlat av, och den är otroligt populär att rusa efter! Klart en av favoriterna 😃

Therese
11/6/15, 2:25 PM
#45

Det är ett riktigt bra tips , vippor förlorar ju gärna sina leksaker väldigt snabbt :)

SFalkbring
11/14/15, 10:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Vi är nere på Österlen på gåsamiddag över helgen, så Samson har fått hänga lite med sin kompis Pip och även komma ner på stranden för första gången. Han var något skeptisk…

SFalkbring
11/14/15, 10:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47
kara_murray
11/16/15, 7:54 PM
#48

Åh han börjar bli stor! ! Och han är riktigt vacker! !

Annons:
SFalkbring
11/17/15, 8:38 AM
#49

Tack!

Ja han har gjort ett litet växt-ryck, vi får väl se var det stannar, men han kan gott biffa till sig lite till :)

kara_murray
11/17/15, 8:56 PM
#50

Tja de växer ju tills de är ca 3 så han kommer nog växa en hel del och även biffa till sig. Jag tror inte du behöver oroa dig.

SFalkbring
11/23/15, 10:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Samson har fått en värmedyna från Claes Ohlsson i tidig 1-årspresent, och den var klart uppskattad!! 😃

SFalkbring
12/22/15, 8:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Igår fyllde vår lilla myskisse 1 år! Firades med lyxmat hela dagen och en ny pip-mus. Jag slog även in  lite godis åt honom för att ha lite rolig med, men han förstod inte riktigt grejen (även när det var väldigt enkelt inlindat!) utan sniffade lite och tittade bedjande på matte när han inte fick tag på godsaken som uppenbarligen fanns där nånstans!

Så grattis igen till min lilla ligist och till kull-syskonen!

kara_murray
12/22/15, 8:36 PM
#53

Grattis! ! Vad stor han har blivit! !

SFalkbring
1/4/16, 10:06 AM
#54

Tack! Ja han börjar växa till sig :)

SFalkbring
2/2/16, 12:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#55

Vi hade ju rätt mycket snö, men den låg inte kvar så länge. Samson tyckte att det var rätt så spännande, men att den var lite väl djup och kall…

Annons:
Therese
2/2/16, 5:37 PM
#56

Vilka superhärliga bilder!! 😍

SFalkbring
2/4/16, 2:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#57

Tack! Jag får väl bjuda på ett par snöbilder till :)

Therese
2/4/16, 4:07 PM
#58

Han passar verkligen in i snön :)

kara_murray
2/8/16, 8:14 PM
#59

Vad fin han är!! Och snöbilder är ju jätteroligt att ta…

SFalkbring
2/26/16, 1:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

Igår fick Samson besök av sin kompis Pip (som ganska ofta tycker att Samson är rätt störig och närgången). Det är första gången Samson har kattbesök hemma så vi var lite nyfikna om han skulle reagera annorlunda. Men det var bara glatt kutter och han gör allt för att få igång lite lek! Känns bra inför när vi får hem katt nr 2 :) Tyvärr har jag ingen bra bild på grabbarna så ni får nöja er med Samson så länge :)

kara_murray
2/26/16, 3:40 PM
#61

Det låter som han verkligen kommer att älska att ha en lillebror och det kommer nog bli enkelt att sammanföra dem. Vilken krage han fått!

SFalkbring
2/26/16, 9:50 PM
#62

Ja vi tror också att han verkligen vill ha en kompis! Han är så kontaktsökande med både katter och hundar :) Nu spelar det tex mindre roll att Pip fräser och morrar, Samson är ändå framme och kuttrar och försöker på alla sätt visa att han är snäll och vill bara leka 😀 Ja han har rätt bra krage trots att han fäller ordentligt! 😁

Annons:
SFalkbring
3/1/16, 8:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#63

Det blev en rätt intensiv helg, men mot slutet hade Pip mjuknat en hel del och de kunde busa lite :) men de var helt utslagna bägge två på söndagskvällen! Kan tänka mig att det är rätt ansträngande att spendera hela helgen med att springa efter och lirka med någon som bara fräser, och antagligen minst lika jobbigt att försöka bli av med det stora lurvtrollet som förföljer en hela tiden! 😃

Therese
3/5/16, 6:38 PM
#64

Skönt att ha en sån godhjärtad katt 😍 Förr fick jag alltid höra att katter inte kommer överens med andra katter, men jag tog alltid med mina förra katter hem till min mamma och det var inga problem med mammas katter. Katter är bättre än vad folk tror ;)

SFalkbring
3/7/16, 12:21 PM
#65

Ja visst är de! Håller med om att folk är skeptiska till att katter ska komma överens. Eller att de skulle kunna gå i koppel. Eller allt annat som man faktiskt kan göra med dem :)

Och Samson är verkligen genomsnäll. Förutom när Pip tänkte hoppa upp längst upp i klösträdet, då kom Samson farande som ett skott och puttade i princip ner honom 😃 Där gick tydigen gränsen…

kara_murray
3/13/16, 1:06 PM
#66

Haha ja de har sina gränser trots allt…

SFalkbring
6/29/16, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#67

Lite nya bilder på Samson, som dels är en riktig slapparkatt, men har även börjat bli en storjägare! När han är ute på lite lång lina (vi är alltid i närheten) så har han fångat (minst) två näbbmöss och en ödla!

Therese
6/29/16, 9:39 PM
#68

Han är ju både snygg och duktig!

kara_murray
7/23/16, 2:21 PM
#69

Oj så stor han har blivit och så vacker!!

Annons:
SFalkbring
11/8/16, 9:40 AM
#70

Eftersom det är presidentval i USA har jag låtit Samson få tippa valet :) Vi får väl se om han har rätt eller inte…

(och säg till om videon inte fungerar så får jag fixa det)

SFalkbring
11/8/16, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#71

Samson älskar att få vara ute och gillar ju att klättra i träd (om man lyfter upp honom).

Visst ser han ut som ett litet lejon? (även om lejon inte är värst bra på att just klättra i träd)

Therese
11/16/16, 12:28 PM
#72

Ja han hade ju rätt, vilken kille! Han är så snygg!

SFalkbring
11/23/16, 11:55 AM
#73

Mattes ögonsten 😍 Men en riktig filur, han var lös en kort stund när jag hade honom ute häromdagen och hade fått lite trassel på kopplet. Det brukar inte vara nåt problem, men nu satte han fart med svansen i vädret rakt ner i skogen bredvid vårt hus och upp i en tall! Som tur var fick jag honom att vända och komma ner igen, så det slutade väldigt odramatiskt.

Får väl se vad han ska få tippa nästa gång :)

Therese
11/23/16, 5:55 PM
#74

Men oj, vilken tur ni hade, de kan ju vara väldigt höga :O

SFalkbring
3/8/17, 5:12 PM
#75

Idag var vi hos veterinären för en vanlig vaccinationsspruta, men slutade med att jag kom hem med antiinflammatorisk gel eftersom båda katterna har ordentligt inflammerat tandkött 😕 Så ska använda den ett tag och blir det inte bättre blir det antagligen tandröntgen.

Känner mig som världens sämsta matte!😢

Håll gärna en tumme att gelen gör susen!

SFalkbring
7/10/17, 12:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#76

Länge sen jag uppdaterade, så tar och bildbombar med en liten stilstudie i slapphet :) Vi väntar ju även barn om en månad, så har byggt om lite i badrummet, och Samson är mycket nöjd med sin nya sovplats! Kattlådan har vi förresten byggt in i skåpet praktiskt och snyggt, särskillt som Zorro är en grävare av stora mått… golvet är normalt sett alltid täckt av pellets annars.

Annars är Samson en riktig storjägare, igår förmiddag fångade han tre möss!

Annons:
Therese
7/14/17, 9:25 PM
#77

Vilken härlig väntan! Barn är ju underbara! Vad söt han är:D

SFalkbring
7/18/17, 10:48 AM
#78

Ja det är spännande!

Samson gillar även att vi har skaffat en mysig spjälsäng åt honom… Han inte får ligga där men det händer lite då och då att man ser en mycket nöjd katt som kikar upp över kanten när man kommer upp i sovrummet 😃 Misstänker att han kommer vara mindre nöjd när bäbis väl är här…

kara_murray
7/23/17, 1:01 PM
#79

Grattis till tillökningen!!!!! Vad spännande!!!!!

Kul att se att Samson kvalitet testar allt inför sin nya småsyskon kommer!!! Så att allt är okej och fungerar!!!

Han blir vackrare och vackrare Samson!! Har du fler bilder på Zorro?? Jag vill se hur mycket han växt också!!!!!

SFalkbring
8/4/17, 11:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Tack! Ja han är en snygging ❤ tyvärr en rätt sur sådan nu under sommaren. Och det är oftast Zorro som råkar ut för hans humör, blir fräst åt eller att Samson helt enkelt bara går fram och lappar till honom :( var likadant förra sommaren och värst när det är varmt. Nu är det lite svalare här och vi har satt in en feliway, så det börjar bli bättre igen. Zorro växer och är nu betydligt större, ffa högre, och väger typ 1kg mer än brorsan. Börjar bli lite lurvigare och få krage han med.

kara_murray
8/6/17, 6:43 PM
#81

Samson kanske har väldigt ont av värmen?? Ni har inte funderat på att raka honom?? Oj så stor och vacker Zorro har blivit!!! En riktigt stilig kille!!! Med en riktig lejonman!!!

SFalkbring
8/7/17, 1:07 PM
#82

Vi har funderat lite på det, men inte riktigt kunnat bestämma oss. Kanske att det ändå skulle vara värt att testa. Och det är inte bara sura miner, såhär låg de i morse när jag kom upp ❤

SFalkbring
8/7/17, 1:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#83
Annons:
kara_murray
10/7/17, 6:36 PM
#84

De är helt underbara!!!!

kara_murray
7/14/19, 9:26 PM
#85

Några nya bilder på vackra Samson och Zorro ??

Upp till toppen
Annons: