01. Allmänt Skogkattprat

Vad gör du och dina katter i helgen?

2015-05-01 20:40 #0 av: Therese

Har ni något ni brukar göra just på helgerna? Det har inte vi, men den här helgen ska jag få klippt alla klorna,  och öva lite inför kommande utställning tänkte jag :)

Så, vad ska ni göra?

Anmäl
2015-05-01 20:47 #1 av: ChristineL

Klo- och pälsvård skulle behövas här också. När huskatterna var yngre brukade dom alltid få något extra gott på helgen men den ena har fått väldigt känslig mage på äldre dar så det funkar inte alls längre. 

Anmäl
2015-05-01 22:12 #2 av: Therese

Pälsvård lägger jag på vår lista med, tack :)

Okej, vad tråkigt. Finns det inget gott alls de kan smaka på? Jag ger godis som är rent kött.

Anmäl
2015-05-02 07:35 #3 av: ChristineL

Rent kött har jag aldrig provat, dom kanske får nån räka ikväll förresten ;) Men det är ju hopplöst för man måste hålla koll så den äts upp och inte göms nånstans :P

Anmäl
2015-05-10 21:51 #4 av: kara_murray

Jag och katterna har hälsovård och klovård på agendan varje helg. Det behövs när katterna är långhåriga och korthårig. Särskilt nu på våren.

Anmäl
2015-05-10 21:51 #5 av: kara_murray

Jag och katterna har hälsovård och klovård på agendan varje helg. Det behövs när katterna är långhåriga och korthårig. Särskilt nu på våren.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.