Annons:
Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 5351 ggr
Torplyktans
1/1/15, 2:11 PM

Omplacering Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SE*Torplyktans Siri f0924 brunsködpadd spotted är till salu igen! Hon är nu 7 månader och väger ca 3,3kg troligtvis mer.

Stamtavla

Hon är otroligt gosig och spinner så fort man bara tittar på henne. Siri är en stor och kraftig tjej med mycket bra päls kvalitet och ett underbar typisk Skogis uttryck, med jätte fina ögon!  Hon är en sköldpaddsfärgad hona, dock ser hon mer ut som en brunspotted med vit. De få röda fläckar hon har smälter ihop med den rödbruna färgen. En lovande tjej med jätte trevligt temperament både avel-utställning och sällskap kan passar för henne.

Hon bor i Åmmeberg just nu men tyvärr har yngsta barnet i familjen fått allergi. För att hon ska slippa för mycket flytt och stress bor hon kvar hos familjen så länge det går för barnet. Tar det lång tid att hitta nytt hem kommer hon flytta hem till mig under tiden. Bilden är från sept vi ska försöker göra nya så snart som möjligt.  Maila gärna vid intresse till andrea@torplyktan.se . 

Mer info finns på våran hemsidan www.torplyktan.se

www.torplyktan.se

Annons:
AgnetaB
1/1/15, 6:29 PM
#1

Jättefin ju !  Bra om hon kan vara kvar där o slippa en flytt till men inte alltid så lätt.

Torplyktans
1/2/15, 1:43 PM
#2

Tack Agneta! Tycker också hon är så fin. Vänta bara på nya bilder och vikt. Ja vi får se hur det går med försäljning och allergin hur länge hon kan stannar. Men jag tro inte det är så svårt för henne att flytta tillbaka heller. Jag haft besök av kattungar under första året för och dem bruka minnas bättre än man kan tro. Särskild syskonen brukar gå bra med en gång. Hon behöver ju inte träffa dem vuxna i så fall, kan ju dela huset om jag vill.

www.torplyktan.se

AgnetaB
1/2/15, 1:52 PM
#3

Jo jag har ju också tagit tillbaks o gick bra med de flesta men en bor hos mina föräldrar för husfridens skull  🙂 Kan ju vara svårt för dem o ha kvar om de fått allergi också.

Torplyktans
1/4/15, 6:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#4

Det är familjen själv som vill att hon stannar till flytten Agneta, hon får kommer till mig nör som helst när dem vill det. :-) Nu har jag också fått nya bilder på henne så fin hon har blivit!

www.torplyktan.se

Torplyktans
1/15/15, 8:27 PM
#5

Nu har Siri hittad ett nytt hem, hon kommer flyttar till SE*Torplyktans Elvin 1,5 år född i mai 2013 hos oss. Det bästa är att hon kommer flyttar närmare mig bara ca 10 min bort och följer med på utställning ibland :-)

www.torplyktan.se

Midtown Magic
1/19/15, 3:44 PM
#6

Skönt att det löst sig så bra. Underbart fin tjej ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: