Annons:
Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 2000 ggr
blondifire
2014-11-07 06:28

Sidan dör ut...

Just nu ligger sidan väldigt lågt i visningar och riskerar nedläggning. Jag har flera ggr försökt hitta Sajtvärd och Medarbetare som vill ta över och arbeta för en mer levande sida.. det tar inte mycket tid  så finns det nåt intresse över o hålla liv i denna så PMa mig. 

MvH

Camilla / blondifire

S*Winsnes Wilda

Annons:
Nenujap
2014-11-07 12:29
#1

Det går inte att "föra över" gruppen till facebook?

@Mpajunen på Instagram

blondifire
2014-11-07 21:09
#2

inte i samma form men visst kan nån starta upp en likn..

S*Winsnes Wilda

DjupbackensJessica
2014-11-10 11:18
#3

Det är synd, men finns det inte något som man kan göra för att det ska bli lite mer liv? Kanske diskutera olika saker om skogisen eller bildtrådar.

Torplyktans
2014-11-10 12:34
#4

Vi få alla skriver här igen och inte bara på FB ;-) Lägga ut våra kattungar till salu, hankatter till avel. Fördel med det här forum är ju att det är lättare att hitta för nya medlemmar och man delar bara kattfrågor med varandra. Men det hänger lite på oss alla om vi vill skriver på två ställen eller om det finns sånt som passar bättre här. Allt som har med frågor och tips till nya Skogisägare uppfödare passar extra bra här.

www.torplyktan.se

AgnetaB
2014-11-19 22:11
#5

Det gäller ju att folk ids kommentera då bilder mm läggs ut, även om det ej är bästisens katt som visas 😉

Tusen
2014-12-01 10:35
#6

Samma problem verkar uppstå på fler sidor. Jag har försökt diva en annan sida men pga inaktivitet så är den vilande just nu. Som Sajtvärd klarar man inte att hålla sajten levande helt själv. Man måste få hjälp av andra. 
Av de 13 sajter som jag har som favoriter tror jag 6 stycken är vilande.  Så det ser nog tyvärr ut så på många håll. 

Sen kan man ju spekulera i varför det blivit så men det överlåter jag till andra att göra.

Annons:
ElisabethB
2014-12-01 11:40
#7

Jag skulle ev. kunna tänka mig, men behöver köpa en ny dator först. Mitt stora frågetecken är hur mycket man måste kunna om just den Norska skogkatten..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Catrine11
2014-12-01 16:59
#8

Alla medlemmar har ju ett gemensamt intresse i skogkatter. Men det räcker nog inte som gemensam nämnare när gruppen för övrigt är väldigt bred, både vad gäller ålder, erfarenhet och intresseområden. Jag har noterat att många frågeställningar återkommer väldigt ofta. Jag skulle gissa att det skulle bli fler livaktiga diskussioner om sidan differentierades mot olika målgupper: ex äldre, yngre, uppfödare etc.

ingela-anthon
2014-12-18 17:01
#9

Vi får bli mer aktiva igen!

Detta kan vara ett bra komplement till FB.

VargenCV
2014-12-18 21:08
#10

Det är ett mycket bättre alternativ än fb! Jag tycker det är så synd att flera forum och personliga hemsidor läggs döda för att allt skall vara på fb..

Upp till toppen
Annons: