Annons:
Etikett20-kattklubbar
Läst 2611 ggr
Zekina
9/25/14, 11:41 AM

Skogkattslingan

Nu är jag snart får hem min lilla skogis så tänkte jag bli medlem i skogkattslingan. Men det framgår inte om det är en månadsavgift eller årsavgift.
Någon som har kolla på det kanske? :)

Annons:
Jotta
9/26/14, 8:22 AM
#1

Hej Zekina!
Du är välkommen till Skogkattslingan!! Medlemsavgiften gäller per år.
Nu är vi i slutet av september och vi har en brytpunkt i medlemskap den 1 oktober, vilket innebär att om du betalar din medlemsavgift nu i september så gäller den för år 2014 och du kommer att få alla 4 nummer av tidningen för år 2014. Betalar du däremot efter den 1 oktober så gäller medlemskapet för resten av året och år 2015, du får då nummer 4 av Skogisen, som kommer ut lagom till jul, och sedan får du alla 4 nummer för nästa år. Välj själv hur du vill ha ditt medlemskap! :-)
MVH Johanna Grebner, funktionär i Skogkattslingan

Jotta
9/26/14, 3:39 PM
#2

P.S. Kolla med din kattunges uppfödare om hen anmäler dig som medlem i Skogkattslingan. Uppfödare kan nämligen anmäla sina kattungeköpare som medlemmar till ett rabatterat pris.

Zekina
9/26/14, 7:25 PM
#3

Hej Jotta! Tack så mycket för svar! Hämtar nämligen hem henne den 1 oktober, så om jag eller min uppfödare väljer att betala in då, gäller det fortfarande hela året till 2015 eller är det Efter 1 oktober jag måste betala in då? :)

Upp till toppen
Annons: