Annons:
Etikett29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 2813 ggr
OurPrecious
8/15/14, 1:45 PM

Sökes hane för parning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu har det tyvärr blivit såhär tokigt att hankatten, den stilige fästmannen till min hona S*Fridalas Graze tyvärr inte kommer kunna träffa Graze på länge p.g.a. goda skäl. Dock gör detta att jag nu söker efter en trevlig hane för parning, kull mellan denne & Graze.(om allt går som önskat). Jag har kikat på skogkattsslingans hemsida på avelshanar och där finns några som kan vara av intresse men innan jag tar någon kontakt där så är jag nyfiken på vad ni här inne har för hanar! Graze är självklart HCM scannad, alldeles nyligen i gbg av Torkel Falk. Frisk, social & jättevacker. Fullt vaccinerad & allt är i sin ordning något kommande hane självklart också ska vara! Så vad har ni för stiliga män? Svara gärna med bild. Vi bor i Borås men allt inom en radie av max 15-20mil enkelväg funkar för oss. Kram //Malin & Graze

Annons:
FruFilur
8/15/14, 2:52 PM
#1

Så jobbigt att det strulade till sig; men det går ju tyvärr inte alltid som man tänkt sig…

Har tyvärr ingen fertil hane längre, men jag önskar dej lycka till!

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

OurPrecious
8/16/14, 7:03 PM
#2

Tack FruFilur! Nej ibland kommer livet självt eller bara tråkiga omständigheter i vägen. Lika tråkigt jämt dock. Hoppas någon annan här inne svarar på denna tråden & har ett "ess" i rock ärmen :) Kram //Malin

blondifire
8/17/14, 8:18 AM
#3

kolla under vår tråd avelshanar, tror det är lättare om du själv söker. lycka till

S*Winsnes Wilda

Jacama
8/17/14, 7:08 PM
#4

Den av mina som isf skulle kunna passa är Atlas, men han är 1 år den 25 oktober så jag vet inte riktigt när han är "mogen". Det är ju olika med hanar. Tycker iaf mkt om din hona och gillar hennes stam. Han har alla test i ordning. Du får gärna höra av dej vid intresse.

OurPrecious
9/5/14, 7:18 PM
#5

#4 : Jag är eventuellt intresserad av denna fina Atlas. Har kikat på pawpeeds, och din hemsida. Har även mejlat dig för någon vecka sedan men får där  inget svar, vilket kan ha sina naturliga orsaker - självklart. Vill bara veta att du vet att vi är intresserade här! :)

Min mailadress är youngmiracle88@gmail.com

Graze börjar löpa i princip alltid så fort jag släpper p-pillrena och jag önskar isf bara henne förhoppningsvis om han är redo, nu i september/första halvan av oktober.

MVH

//Malin

Upp till toppen
Annons: