Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 2240 ggr
SolgläntansDjurbäddar
2014-01-29 19:28

Kattutställningar

Hur många ifrån Norsk Skogkatt i fokus går på kattutställningar?

Kul och lära känna nytt folk! :)

Annons:
EvaSe
2014-01-29 19:32
#1

Jag ställer ca 1 gång i månaden, helst i Stockholmstrakten, men ibland längre bort.

Mina katter: Pr GIC S*Långängens Krokant (gr 4)och GIC S*Florinella´s Juni (gr 8).

/Eva

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

SolgläntansDjurbäddar
2014-01-29 19:34
#2

Okej :) kommer du ställa på Nerikes den 15-16 Feb?

EvaSe
2014-01-29 19:42
#3

Nej då kan jag inte. Nästa inbokade är SK på söndagen 9 mars.

Ev Östkatten 22 eller 23 mars.

Definitivt Birka i april

Sen jobbar jag på Järvas utställning i augusti (min klubb)

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

SolgläntansDjurbäddar
2014-01-30 09:28
#4

Roligt! :) Jag kommer ställa ut min norsk skogkatt lite då och då!

Sen har jag huskatten som kommer ställas desamma.

LaSadie
2014-01-30 17:53
#5

Jag ställer inte ofta och försöker hålla mig i Västmanland men har åkt till Örebro och Stockholm.

DjupbackensJosefine
2014-01-31 13:11
#6

Vi ställer ut då och då och vi ska iväg på Nerikes den 15:de och vi kommer att ha 3 katter med oss då(:

Annons:
FruFilur
2014-01-31 15:30
#7

Jodå, ställer titt som oftast i lite olika konstellationer, just nu är det mest Jansson (GIC S*Spin Engine's Gold-X) som ställs i ett tappert försök att få honom till Supreme Champion. Nu har han dessvärre toktappat i sin kondition så vi får väl se hur det går om han någonsin kan få de sista åtråvärda certen….

Närmast nu är NERK, ställer Jansson båda dagarna, plus att min fodervärd kommer med hans dotterdotter Colli (SE*Kattzelius Coille Crogall) i klass 11.

Därefter åker jag med Jansson till MIN Kattklubb i Kristianstad, och sedan till Stockholms Kattklubb, det är de som är inplanerat för närvarande. Blir Jansson SC så kommer det bli en utställningspaus ett tag; han ska få para klart och sedan bli av med sina kulor och bli en lycklig kastrat innan han får börja om!

Övriga katter är Pejst (IP S*Spin Engine's Gold Digger) som ställs i begränsad grad på lite mindre och lugna utställningar då han fick dålig erfarenhet av utställning och sattes på vila i nästan tre år, men numera går det bra… Krokodillan (S*Spin Engine's Bonzai Betty) behöver växa på sig och bredda ut innan hon har nåt att göra på en utställning, men hon får följa med som pausclown ibland bara för att inte tappa vanan…

Funderar dock skarpt på att få låna Curre (SE*Kattzelius Coedwig Crocodeil) till Birka (Curre bor hos min bror och svägerska som foderkatt) för jag tycker han är en fin liten kille i lovande utveckling precis som sin syster Coille!

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Marmor's
2014-01-31 20:13
#8

Jag planerar att ställa ut min Triton (S*Kronängens Triton) på SK i 8-9/3 och på Birka 19-20/4. Det blir spännande i april då han ställs ut i klass 9 för första gången, vilket kanske bli svårt då han inte är så gammal än och få tävla mot äldre katter.

Båda går i Sollentuna i Stockholm vilket är skönt då vi bor där.

kulanturbo
2014-02-02 01:33
#9

Jag kommer ställa ut Kulan framöver. Tritons halvbror Miazeeze The cheshire cat.

ellen1960
2014-02-05 11:55
#10

Jo, det gjør jeg, og kommer til å stille ut en kattunge fra min egen kull første gang i mai måned

OurPrecious
2014-02-09 14:16
#11

Hej! Jag söker också nytt folk att lära känna i "kattvärlden"! Ställer S*Fridalas Graze i Maj i Gislaved samt S*Silvernalles Grimhild. Sen i sommar blir det här i hemstaden - Borås, i juli. Lycka till alla! Mvh //Malin, Graze & Precious(grimhild.)

Therese
2015-04-06 16:57
#12

Över ett år sen någon skrev, men ändå hehe! Jag ställer ut min ena i Göteborg den 24 Maj är det tänkt :) Någon mer?

CaptainMorgan
2015-04-07 06:17
#13

Jag ska ställa ut min hona S*Fonrims Petit Chou den 2-3maj i Västerås, vill ställa ut henne mer så får se om de blir någon mer gång i närheten av Västmanland i år 😊

Annons:
Kronängens
2015-04-08 11:47
#14

Ställer ut lite då och då. Nästa Gislaved och sedan Spinneriets utställning i Göteborg.

Upp till toppen
Annons: