Annons:
Etikett12-omplaceringar
Läst 8145 ggr
Sundsvallskatten
2013-01-07 01:41

Önskar omplacerad norsk skogkatt

Jag älskar katter och speciellt norska skogkatter. Under har de senste 11 åren haft två norska skogkatter. Under hösten blev min Tuss sjuk och vi blev tvugna att ta bort henne. Hennes syster Bonny bor hos min före detta man och jag är nu utan katt.

Därför vill jag nu skaffa en eller flera nya norska skogkatter. Jag bor tillsammans med mina två barn, som är mycket djurvana. Vi kan erbjuda ett lungt hem där katten blir en del av vår familj.

Nu håller jag tummarna att det finns någon katt, ung eller gammal, som kan flytta hem till oss.

Tack på förhand,

från Linda i sundsvall

Annons:
Nina-R
2013-01-07 11:45
#1

Kattungar hittar du bla. på skogkattslingan.com

Det känns som det finns en hel del att välja på just nu :)

Jag har själv en 15 veckors hona här hemma som behöver sitt egna hem.

/SE*Barababelle's

FruFilur
2013-01-07 11:48
#2

Vet iaf om en treårig norsk skogkatt-hane som söker omplacering, kan vidarebefordra kontaktuppgifter om intresse finns…

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Sundsvallskatten
2013-01-07 18:58
#3

Tack för era svar :-)

Visst är jag intresserad av kattungar. Ska anmäla mitt intresse hos de uppfödare som finns i Sundsvallsområdet. Men jag har kattabstinens och vill få en katt så snart som möjligt, och finns det katter som behöver omplaceras  tar jag gärna hand om dem.

FruFilur- du får gärna förmedla kontakt. Tack på förhand!

forkeeps
2013-01-12 19:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej Linda! Jag har en liten skogisflicka som behöver ett eget kärleksfullt hem. Hon heter SE*For Keeps Tanya Tucker och är född den 31 augusti. Hon är en fantastisk individ och vi tror att hon skulle trivas mycket bra i en barnfamilj, där hon har nära till lek och bus som är det bästa hon vet. Efter gos och kel förstås. :)

Ni är välkomna att se fler bilder på henne här: www.forkeeps.se

Vänligen
Ann & Martin,
SE*For Keeps Norsk skogkatt

SE*For Keeps

Upp till toppen
Annons: