Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 720 ggr
mathiason
2012-12-28 21:12

Hur ser det ut hos er?

Hur har ni era kattlådor?

Jag har 3st på rad för de vuxna och till kattungarna har jag en på varje långsida.

Jag skulle vilja komma på något snyggt/smart/praktiskt.

Så hur har ni era kattlådor?

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Annons:
Slashignore
2012-12-28 23:27
#1

Förstår inte vad du menar med "en på varje långsida". Men här hemma har vi 2 st stora toalådor (en med tak och en med extra höga kanter) inne på toaletten. Sedan har vi en låda i vardagsrummet så långt ifrån toan det går att komma. Den är mest för bebisarna eftersom de hade sin lilla boyta där innan så den har stått där ganska länge nu…

Har haft en i köket också när bebisarna var mindre och även i sovrummet när vi särade på katterna men eftersom vi har öppen planlösning och inte delar på katterna längre så går det jättebra med 3 st :)

mathiason
2012-12-28 23:53
#2

I kattungerummet har jag 2st. mitt emot varandra =)

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Slashignore
2012-12-29 00:22
#3

Det hade jag innan men det har inte hänt några olyckor här alls så jag tror jag har haft tillräckligt ^^

LaSadie
2012-12-29 14:46
#4

vi har tv å stora i en back i hallen, sen en stooor i sovrummet i en back den med, har en "kantkissare" som vi behöver skydda golvet med

Nina-R
2012-12-29 16:48
#5

Vi har precis flyttat till hus men kommer ha en på kontoret på nedervåningen, en i hallen in till toan och en i hallen på ovanvåningen. 
Tror det blir rätt bra.

/SE*Barababelle's

Torplyktans
2012-12-29 21:22
#6

Vi har fyra katter (2 NFO och 2 huskatter) vi brukade ha tre stora lådor inne och en ute. Två i hallen och en i övrevåningen. Nu har jag köpt två "jumbo" lådor och har bara dem två inne. Dem är välldigt bra än så länge.

När vi hade kattungar så blev det någar extra i olika storlekar vartefter ungarana växte.

www.torplyktan.se

Annons:
FruFilur
2012-12-29 22:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Just nu;

I karantänrummet; två lådor (stora backar från Rusta), ska bli minst en till då det blev två jourkissar till ikväll…

Nedre plan, i hallen ; stor plastback i HOL-kista (se bild, dock från gamla lägenheten där den stod i badrummet)

Övre plan, i kattrummet (ursprungligen klädkammare); en stor plastback i HOL-kista, plus en back till

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

Upp till toppen
Annons: