Annons:
Etikett26-regnbågsbron
Läst 1410 ggr
ShegoFan12
2012-12-24 20:34

Till minne av våran skogis lex

Han var världens bästa katt , han var också som en hund för om vi var i köket var han där. Om vi var ute var han där. Han blev bara 6 år, han var speciell.

kommer aldrig glömma dig

R.I.P

Annons:
ShegoFan12
2012-12-24 20:37
#1

han sprang direkt till köket om han hörde att kylskåpet öppnades, han var väldigt matglad. han gjorde roliga saker som fick oss att skratta. Lex gjorde oss också sällskap i soffan..

saknar dig

AgnetaB
2012-12-24 22:11
#2

Vilken fin kisse! Vad tråkigt att han ej blev äldre, vad hände?

Jag har en som är 16år o då är varje dag en bonus.

ShegoFan12
2012-12-24 22:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Han skulle gå ut och samtidigt skulle mina föräldrar åka till stan och dom skulle backa ut bilen ur garaget. Men Lex satt sig med ryggen mot garaget och han hade sin långa svans rak och när bilen backade ut då fastnade han med svansen under ett hjul och kunde inte komma loss, och dom råkade backa på han;(

AgnetaB
2012-12-24 22:59
#4

Herrejösses så hemskt! Jag vet flera katter som har blivit påbackade tyvärr. Inget man tror ska hända men när jag startar bilen någonstans så låter jag  alltid motorn gå lite innan jag kör.Då hoppas jag att om någon är under bilen hinner undan.

Jag har bara innekatter pga att det är så mycket faror ute för en katt. Jag har byggt en kattgård så de kan gå ut i den o sedan går jag med dem i koppel.

ShegoFan12
2012-12-24 23:18
#5

Ok

Kronängens
2012-12-28 14:22
#6

Vilken vacker katt han var. Riktigt hemskt hur han dog. Det måste kännas jobbigt. ♥

Annons:
Änglakatten
2012-12-28 20:52
#7

Å vad fin han var, vilket orättvist öde för er :( Stora kramar till er. Det är inte lätt att förlora en sån livskamrat. Jag tittar på er video och kan bara inte sluta gråta…

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se

Upp till toppen
Annons: