Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1139 ggr
Annso_
2012-11-04 16:26

Tips på färg på burskynke :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag ska börja knåpa ihop ett dubbel burskynke till mina två honkatter men kan inte bestämma vilken färg jag ska ta =/

Skogisen är Svartsköldpaddsmoke-vit
Huskatten är Svart/vit

Färgerna jag har att välja mellan är

Turkos
Blå
Rosa
Lila
Gul
Lime
Mintgrön

När jag bara har stallt ut skogisen så har jag haft rosa botten, Rosa tak och Elfenben vägg..

Annons:
Torplyktans
2012-11-04 18:59
#1

smaken är ju så olika,  men jag rösta alltid för grön Flört passar jätta många olika katter tycker jag. Gilla också tvåfärgat gärna ljus vägg. Men det finns säkert mer som kan tänkas passar.

www.torplyktan.se

Annso_
2012-11-04 19:02
#2

Ja smaken är väldigt olika och jag har så svårt att välja ;) haha..Samtidigt som både två är små prinsessor så rosa passar dom så himla bra..Då mina tjejer är så otroligt tjejiga och jag inte har några hanar så tänker jag lite genus ;)

Har fått tips om lila med, får se om några fler kan svara så väljer jag det som flest röstat på :) haha

tack för ditt svar :)

LaSadie
2012-11-04 20:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har valt blått som färg till skynke till vår svartsköldpadda och vår bruna kille. Färgen jag hittade tyckte jag passade bra till dem. Planerar att lägga till lite silverdetaljer till skynket som stjärnor och sånt (bara för jag tycker det är roligt Skrattande)

Bilden är tagen av Klara Öhman och katten på bilden är Ruso =)

Upp till toppen
Annons: