Annons:
Etikett00-bilder
Läst 1055 ggr
ellen1960
10/31/12, 11:45 AM

Ny start ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

La meg presentere min nye katt S*restless Lady 15 uker! Hun har en utrolig vakker mor, og hennes far er en hannkatt fra mitt oppdrett. Etter mange års pause kan jeg starte i det små som utstiller og oppdretter med en katt jeg syns er veldig lovende, og som atpåtil har katt fra meg som far

Annons:
EddaM
10/31/12, 12:42 PM
#1

Välkommen tillbaka och hon är jätte fin ♥

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

ellen1960
10/31/12, 1:42 PM
#2

Takk for det :) Jeg gleder meg til å stille henne ut. 5 år siden sist jeg var på utstilling

EddaM
11/1/12, 10:25 AM
#3

Oj ja det hade jag aldrig klarat hehe, har nog blivit lite utställnings beroende =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Kronängens
11/11/12, 3:05 PM
#4

Grattis till en jättevacker katt! Lycka till med henne och uppfödningen!

ellen1960
11/11/12, 8:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd med henne. Vi var på utstilling for første gang igår. Hun ble ex2 etter sin søster som har fått mer pels, og broren deres ble BIV total og nominert

Jeg er veldig fornøyd med henne og for meg er hun det riktige valget. Hun får jo pels snart hun oså ;)

EddaM
11/13/12, 1:05 PM
#6

Pälsen kommer nog men det kan ju ta lite tid för vissa. Min hane har alltid haft mycket päls förutan i somras när han fällde av sig allt men nu är den på väg tillbaka. Hans lillasyster/halvsyster som jag har ännu inte fått någon krage och hon är 2år. Men den kommer..tar bara längre tid för henne =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Annons:
ellen1960
11/13/12, 3:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Begge foreldrene har mye pels av flott kvalitet, så jeg er ikke bekymret. Her er faren, ikke i full kondisjon da bildet er tatt i august

Upp till toppen
Annons: