Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 3040 ggr
mathiason
5/6/12, 8:03 PM

Utställningsvagn?

Hej!

Undrar hur ni som ställer ut får med er allt in i lokalen? Har ni någon vagn eller massor av bärhjälp?

Som det ser ut när jag åker på utställning har jag bärhjälp. Det som ja har med med är 2 transportburar, en resväska på hjul, stolar, kattlådan med sand och min egen väska med fika och böcker mm.. Så det är rätt mkt. Och allt släpar vi dit. Så kanske en vagn hade varit bra…

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Annons:
LaSadie
5/6/12, 9:48 PM
#1

Vi är ju iofs två, men vi har en resväska men det mesta i som sand, låda, skynket osv. Det som inte alltid får plats är matsäcken och stolarna. Men stolarna på ena axeln och sen i andra handen är väskan, person nr. 2 har katterna :) Ingen vargn har behövts, har även vart ensam en gång med en katt och det funkade. Lite tungt men oftast behöver man inte bära så långt.

PatternRidge
5/7/12, 12:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Finns en mkt bra vagn på Ikea…….

Hälsningar Linda

www.patternridge.com

Kronängens
5/14/12, 9:51 PM
#3

Det vore trevligt om fler visade vagn-tips. Jag har en liknande vagn som den ovan men funderar på om jag inte borde skaffa en större vagn för att få bättre plats.

Katzuki
5/14/12, 9:57 PM
#4

Jag och mamma är ju nästan alltid två när vi åker på utställning.. Men vi har också skaffat en liten vagn, ser lite ut som en liten barnvagn fast med en bur istället för sitts. Buren är dock lite liten för våra större katter men vi brukar fylla den med burklädsel och annat och sen ställa en eller två burar ovanpå den buren =) Funkar bra om vi är försiktiga, mycket bättre än att bära iaf, speciellt när Kroken nästan var uppe i 7kg :O ska se om jag kan hitta en bild på vagnen..

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Katzuki
5/14/12, 10:01 PM
#5

Lite liknande denna:

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Upp till toppen
Annons: