Annons:
Etikett13-fodervärdar-finnes-sökes
Läst 2940 ggr
Sagolika
2/9/12, 9:21 AM

Fodervärd sökes åt Tiffy i Helsingborg med omnejd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga svåra stridigheter & slagsmål i flocken söker jag ett nytt, varaktigt & kärleksfullt hem till min älskade Norsk skogkattflicka S*Sagolika Tiffany Skogsälva.

Hon är 7 år, kastrerad, idmärkt x 2, vaccinerad, avmaskad & försäkrad. Hon har självklart stamtavla, men vill inte ställas ut & då hon är kastrat blir det ingen mer avel heller. Jag vill helst ha en fodervärd för att kunna behålla henne i min ägo livet ut. Jag står för försäkringen medan fodervärden står för mat, sand & ev. veterinärvård (kan diskuteras). Om båda parter är med på det kan hon ev. byta ägare längre fram om allt fungerar bra.

Hon ska vara ensamkatt & ensamdjur hos någon snäll & kärleksfull person som är hemma mycket och kan kela och leka med henne. Hemmet ska vara lugnt och utan småbarn och andra djur. Hon är van vid att få sova i sängen och ha det som en prinsessa. Hon ska vara innekatt men ha tillgång till säkert innätad balkong eller rastgård. Hemmet bör ligga i eller nära Helsingborg (Skåne). Vi vill ha tät kontakt och få hälsa på henne.

Fungerar det inte i det nya hemmet, ska hon ovillkorligen tillbaka till mig och får inte omplaceras/säljas vidare på eget bevåg.

Har du eller vet du någon som vore det perfekta hemmet till min älskade prinsessa? Hör av er med utförligt mail om hur hon skulle få det.

Min mailadress: sagolika@gmail.com

Annons:
Kronängens
2/21/12, 10:14 PM
#1

Lycka till med att hitta ett hem åt henne!

Sagolika
2/22/12, 8:38 AM
#2

Tack!

Sagolika
9/2/12, 11:24 PM
#3

Hon stannar hemma hos mig!

Upp till toppen
Annons: