Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 2887 ggr
[aammE]
6/18/11, 6:44 PM

Söker uppfödare!

Jag och min sambo är sugna på att skaffa katt, vi båda har haft katter tidigare (jag och min förra sambo hade två katter) så vi är kattvana och djurvana i övrigt då vi har en del djur. 

Vill ha en innekatt som rastas utomhus när vädret tillåter och aktiveras inomhus annars. Vi vill ha en katt från en seriös uppfödare med katter som framförallt har ett trevligt temperament och god hälsa. Glad Vi vill också att uppfödaren bor i närheten (vi bor utanför Göteborg, men kan åka en bit) så att vi kan åka och titta på föräldrar + övriga kullen.

De raserna som vi främst är intresserade av är: Norsk skogskatt, Maine coon, ragdoll och sibirisk katt. Så vi tar gärna emot tips på bra uppfödare!

Vi kommer självklart att att ta katten till veterinär vid sjukdom/skada (som vi gör med alla djur) och lägga stor vikt på att utfodra bra med en varierande köttkost + ett bra torrfoder (använder orijen till mössen så den får samma).

Annons:
Labolina_73
6/18/11, 10:02 PM
#1

Hej,,

kika gärna in hos oss.. :-) Vi väntar smått i början av juli.

S*Englaflickornas

mvh Linda

[aammE]
6/18/11, 10:06 PM
#2

Det gör vi gärna! :)

LaSadie
6/19/11, 1:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har tre fina kattungar till salu. Bor inte i GBG utan i Västerås men åker ofta till GBG så kan leverera kattungen via det sättet.

www.lasadie.com är vår adress

På bilden är Roscoe som är en otroligt mysig hona som gärna lägger i knät och gosar.

Nina-R
6/19/11, 12:36 PM
#4

Hejsan!
Jag väntar kattungar om 4 veckor, du får gärna kika in på min sida :)
http://barbabelles.beffo.se

/SE*Barababelle's

EvaSe
6/19/11, 4:29 PM
#5

Hejsan

Här finns det massor av Norska Skogkattungar till salu!

Skogkattslingan

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Kronängens
6/20/11, 9:47 PM
#6

Hejsan!

Jag bor i Göteborg, på Hisingen, men jag har arbetat på servicehuset intill där ni bor för jag är uppvuxen i Sävedalen.  Jag planerar två kullar i år, men de är inte tillverkade än, så det dröjer lite innan jag har kattungar till salu. Det beror på hur bråttom ni har. Kronängens heter min uppfödning.

www.kronangens.se

Det blir spännande för en katt med er musuppfödning! Hoppas ni hittar en underbar katt.

mvh Susanna Löfstrand

Annons:
Kronängens
6/20/11, 9:52 PM
#7

Hejsan!

Jag bor i Göteborg, på Hisingen, men jag har arbetat på servicehuset intill där ni bor för jag är uppvuxen i Sävedalen.  Jag planerar två kullar i år, men de är inte tillverkade än, så det dröjer lite innan jag har kattungar till salu. Det beror på hur bråttom ni har. Kronängens heter min uppfödning.

www.kronangens.se

Det blir spännande för en katt med er musuppfödning! Hoppas ni hittar en underbar katt.

mvh Susanna Löfstrand

LittleL
6/21/11, 12:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag bor i Fritsla, det ligger 6 mil öster om Göteborg och 2 mil söder om Borås. Här hemma hos mig finns det tidvis kattungar. Just nu en liten blåsilverflicka på 7 veckor som letar efter ett eget hem. Du är Välkommen in på hemsidan för bilder på Kessie. Där finns också info om planerade parningar och så klart info om mig och mitt katteri.

Lycka till i jakten på er nya familjemedlem!

/Sylvia

S*Little L's

Camizen
6/22/11, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hej!

Jag bor i Kungsbacka, och vi väntar kattungar i slutet av nästa vecka.

Välkommen in och kika på vår hemsida

www.vientos.se

Här är mamma och pappa katt:

CH Soraya of Simchat *CH & S*Restless Caramel Chew Chew, JW

Upp till toppen
Annons: