Annons:
Etikett32-utanför-ämnet
Läst 957 ggr
mathiason
3/8/11, 8:21 PM

stamtavla på hemsidan?

Hejsan!

Undrar hur jag gör för att få in en stamtavla på Fiona.

Vart kan jag göra en stamtavla?

Mvh Jessica & Fiona

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Annons:
Josephinesfina
3/8/11, 8:24 PM
#1

Länka till Pawpeds! :D Det tycker jag är hur smidigt som helst, för då kan man med enkla klick testpara, o.s.v.

Vill du göra en själv är det nog enklast med en vanlig tabell? Alternativt att du gör en i något bildprogram och sedan lägger in som en bild på hemsidan?

Inser att jag inte alls var till någon direkt hjälp, men… *fnissar*

mathiason
3/8/11, 9:32 PM
#2

#1 Haha du va visst till hjälp!

Men hur länkar jag till pawped? Har dom min stamtavla?

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

haapets
3/8/11, 10:07 PM
#3

Du kan først sjekke om din katt ligger inne. Om den ikke gjør det, men foreldrene ligger inne, så kan du i første omgang sette sammen foreldrene som en testparring.

Om katten din ikke ligger inne, men foreldrene gjør det, så kan du skrive til Pawpeds og be dem om å legge henne inn. Info om mailadresse finner du på Pawpeds sine sider. Om du går inn på stamtavle delen for Norsk Skogkatt, så ligger der ett valg øverst som heter "submit info", der finnes mailadresse.

mathiason
3/8/11, 10:18 PM
#4

Hmm söker på min katt och hon finns inte med och sen söker jag på mamman och hon finns inte med… men hennes pappa finns med… Hur gör jag?

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

haapets
3/8/11, 10:19 PM
#5

Finns foreldrene til hennes mamma?

I så tilfelle må du starte der og be dem legge inn både hennes mamma og henne selv.

Josephinesfina
3/8/11, 10:21 PM
#6

Jag tänkte inte så långt… Jag anmälde Messi själv till Pawpeds, men om modern inte finns  med så måste man nog börja där?

Annons:
haapets
3/8/11, 10:28 PM
#7

Forstår ikke hvor innlegget mitt ble av:( Så om det nå dukker opp to ganger, så er det fordi at jeg ikke kan se at det er lagt til.

Sjekk om foreldrene til mamma ligger inne. I så tilfelle så går det sikkert helt fint å få lagt inn både mammaen og henne selv:)

blondifire
3/8/11, 11:17 PM
#8

maila en kopia på din katts stamtavla bara så läggs hon in :-) är båda föräldrarna i pawpeds( inte i ditt fall nu då) så mailar man bara in kattens namn.

S*Winsnes Wilda

LaSadie
3/9/11, 12:00 AM
#9

Maila din uppfödare och be henne lägga in mamma katt och din kattunge och hennes syskon på pawpeds :)

Upp till toppen
Annons: