Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 996 ggr
[michaelalundgren]
2010-09-11 11:17

Lycka till på SW :D

Nu önskar jag alla lycka till på SW i helgen :)
Hoppas vi får många SW skogisar och husis ;)

Annons:
LaSadie
2010-09-11 16:26
#1

Har någon något resultat?

EddaM
2010-09-11 23:13
#2

Feztiz blev 5:a av 5. Domaren tyckte hon var lite för fin! Hmm…ja det e inte första gången hon förlorar pga det! Min lilla snutta e hon juh ialf =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

blondifire
2010-09-12 02:07
#3

för fin?? skum anledning… vill dom ha fula katter ellerFörvånad

S*Winsnes Wilda

EddaM
2010-09-14 13:31
#4

Ja jag vet inte hur hon tänkte igentligen, vet ju att de inte brukar bada sina katter i norge. Hon valde ialf den största katten i varje grupp som vinnare. Så himla dumt med samma domare till alla fyra grupper med!! På ett SW! Skit dåligt om jag får säga det.

På min bedömnings sedel står det ialf för preparerad!!!! Jag har badat henne…o kammat henne…inget mer… Nåja tycker bara att hela utställningen kunde ha skötts på ett bättre sätt. Maten som fanns o köpa var korv med bröd eller en sladdrig våffla. Och första domarfördelningen som vi fick på morgonen var ju fel den med.

Nåja…tack alla mina vänner som var där o gjorde min helg kul ialf! =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

vickevire
2010-09-16 01:00
#5

Hmm, ja, det kan väl vara så att hon helt enkelt inte föll domaren i smaken?? Kan ju vara trevligt också att ngn annan kunde få vinna? De huskatter jag såg som var nominerade var det absolut inget fel på!Flört

Nu tänkte jag inte på om det var just de största, men absolut värdiga vinnare var de, alla 4!

WesthKiowas
2010-09-16 02:41
#6

#4 Var glad Madde att du kan läsa din bedömningssedel, jag förstår inte ett ord av min ena ;)

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Annons:
EddaM
2010-09-17 18:05
#7

#5; Självklart unnar jag andra att vinna! Min kompis vann o det var kanon kul för henne.

#6: Ja denna domaren hade bokstaverat hanarnas bedömning o skrivit lite mer kladdigt på våra…skumt.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Upp till toppen
Annons: