Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1864 ggr
mathiason
12/2/10, 9:02 PM

Vilse bland föreningar!

Hej!

Som många förstått så ska ja köpa min första skogis. Och vill börja ställa ut henne. Men då måste man vara med i en förening…

Vilken är bäst? Vad gör en förening för mig?

HJÄLP!!

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

Annons:
EvaSe
12/2/10, 9:14 PM
#1

Välj en förening som har en hel del aktiviteter typ seminarier, träffar mm + att det är i närheten av där du bor.

/EvaS

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

LaSadie
12/2/10, 10:12 PM
#2

En som finns i närheten är det jag letar efter först. När jag bodde i Linköping så valde jag mellan två klubbar, mailade två och fick bara svar från en. Valde då den klubben. Samma här i Västerås, bytte från Västerås kattklubb till NERK då VKK är näst intill bedrövliga på att svara på mail (kan ändrats nu men förra året = -_-)

Kronängens
12/3/10, 12:30 AM
#3

Du verkar bo i närheten av Göteborg. Spinneriet är en bra klubb som ordnar flera intressanta aktiviteter. Det finns fler klubbar i närheten också som är bra naturligtvis. Du kan titta på Sveraks hemsida under fliken kattklubbar. Där kan man se vilka som håller till i väst-Sverige.

Ett annat tips är att gå med i den kattklubb som din blivande katts uppfödare är med i för då kan man ibland ha tur att få meddlemsskap gratis där, om uppfödaren bjuder på det.

Lycka till i valet av en underbar katt!

Mvh Susanna

Merlyn
12/3/10, 2:40 PM
#4

Varmt välkommen till Spinneriet Skrattande

Vi är en trevlig klubb om jag får säga det själv Foten i munnen

Mvh

Merlyn Lindahl

Ordförande i Spinneriet

Upp till toppen
Annons: