Annons:
Etikett29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 3920 ggr
Labolina_73
2010-12-18 02:10

En Svartsmoke ,,,,,

med modifikation, färgen är inte allt men det vore väldigt kul att använda en svartsmoke utan vitt till Maja denna gång.

Det hon behöver är storlek och massa, stomme och stora öron, hm nja stora och stora, men hon har en storlek förliten så avgör själv. Tempramentet på hanen måste vara absoluta toppskick. Maja är en så underbar flicka och jag vill gärna föra det vidare.

Maja har väldigt många och fina kvaliteter, men hon behöver massa och öron gärna med lotoffsar på iom att hon har det och jag älskar det.. ;-)

Jag vet att det inte finns så många NS hanar här ute så därför skriver jag här då jag redan letat men blååååå. Men annars: kanske en annan med samma typ jag skrev om ovan med en svätt vitt, alternativt annan färg, jag skulle helst se att det var solid iaf. Men som sagt,, hör av er om ni har någon ni kan tro passa henne i typ. Maja  är ju själv svart.

//Linda

Annons:
[Dreamis]
2010-12-18 10:31
#1

Hej vännen, att du inte kikar på min avkomma S*Fitnesscats Diesel, NFO ns dvs din avkomma Sebeks sonGlad. Diesel är fertil, han har dock inte toffsar, men han har ett supertemperament (lik sin far), och då jag såg bild på han sist såg han ut att ha fått en bra benstomme.  Jag pratade i förra veckan med ägarna Henrik och Anna och de skulle pratas vid ang att ev. låna ut honom ialf en gång innan han blir kastrat, de bor i Jönköping. Kul om han gick vidare från den kullen nu när Sebeks dotter Gloria är kastrat. Jag är på jobbet i dag, men hör annars av dig på min mobil om du tycker det låter intressant.

Kram

LaSadie
2010-12-18 13:58
#2

S*Sannafjällets Lozifer kanske? Ser inga enorma tofsar på bilden, men han är ns och ser riktigt maffig ut. Hemsida

erspers
2010-12-18 17:45
#3

vet inte hur det stämmer med stamtavlor osv men EC S* Utblicken´s Björn är ju svartsmoke o bättre temperament än vad han har är nog svårt att hitta..bor ju dessutom i Huddinge..han finns på Pawpeds också utifall du vill kolla stamtavlan o så

//Stefan

Margona
2010-12-18 22:39
#4

#3 Är han fortfarande fertil? Riktigt fin killeKyss

erspers
2010-12-19 10:39
#5

# 4 Det tror jag iaf..har inte pratat med ägarna på ett tag nu dock..ska ringa dom idag så får vi höra hur det är med kulorna Glad

erspers
2010-12-19 15:32
#6

Tyvärr så är Björn kastrat nu så det är dåligt med kulor i kulpåsen numera..Oskyldig

//S

Annons:
MikaelaPetersson
2010-12-19 16:40
#7

Luzifer är en sån snygg katt! :-) Riktigt bra förslag där Anna. Kraftig kille med sting i blicken.

Kram

Sissi
2010-12-19 19:31
#8

#4 Jag tror att han är kastrerad Margona.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
2010-12-19 22:58
#9

#6 Så synd!

Upp till toppen
Annons: