Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1646 ggr
Nina-R
12/29/10, 12:41 PM

Vad tror ni om att ställa ut denna huskatten?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten huskatt här hemma som framförallt har en underbar färg! Tror ni att hon skulle kunna gå bra på utställning? Hon är 8 månader så lite mer päls och storlek hoppas jag ju på, men hon är rätt liten.

/SE*Barababelle's

Annons:
Nina-R
12/29/10, 12:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild på teckningen i ansiktet

/SE*Barababelle's

Nina-R
12/29/10, 12:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

andra sidan

/SE*Barababelle's

Nina-R
12/29/10, 12:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Är även lite nyfiken på om någon känner igen denna huskatt? Glad

/SE*Barababelle's

EddaM
12/29/10, 1:08 PM
#4

Storleken på ens huskatt när man ställer ut har ingen skillnad för det mesta men det kan hända att man ibland får en domare som gillar stora katter.

Det viktigaste är att den är hel o ren o trevlig. Bada är ett måste idag när det är så hård konkurrens. Ställer ju själv ut en huskatt ofta=) Och det brukar gå riktigt bra o jag är väldans bortskämd=)

Men det behövs flera huskatter på utställningarna så ställ ut du o testa, det är jätte kul o det kan säkert gå kanon för din husis =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Mona22
12/29/10, 1:11 PM
#5

Hon är jättevackerKyss

Har du ställt huskatt förut? hon måste vara kastrerad,vaccinerad,idmärkt och ha huskattbevis. Det står allt om det på Sveraks hemsida.

Vore kul att få se henne i verklighetenSkrattande

Josephinesfina
12/29/10, 2:06 PM
#6

Otroligt söt! Ser ut som en liten bakelse som man helst skulle vilja äta upp… ;) Lycka till på ev utställning!

Annons:
Nina-R
12/29/10, 2:33 PM
#7

Jag har ställt huskatt mycket när jag var "liten". Egentligen då mina föräldrars namn men kissen var min och det är den svarta donnan på bild som gick fruktansvärt bra.

Visst är hon söt! Men hujeda mig vilket humör damen har Flört Det talas om tydligt vad hon tycker om saker och ting, med rösten då!

Vi får se, hon kanske får hänga med på utst. Jag tror jag läst någonstans att huskatter över 10 månader ska vara kastrerade? I vilket fall ska det snart göras så sen får jag nog skaffa ett sådant huskattbevis!

/SE*Barababelle's

Mona22
12/29/10, 3:27 PM
#8

#7 det stämmer. de måste vara kastrerade.

Upp till toppen
Annons: